Navigatie reisbestemmingen overzetten?

V

Verwijderd lid 11612

Hallo beste Polo'ers

Wellicht is deze vraag al eens gesteld maar ik kan 'm niet terugvinden, dus....

Kent iemand een truc om de reisbestemmingen in de Discover Media over te zetten van de ene auto naar de andere?

Thanx alvast voor het meedenken :)
 
Wellicht kun je ze synchroniseren met de WE-CONNECT app maar weet dit niet zeker. Ik weet wel dat je met de app naar de Discovery media reisbestemmingen kan verzenden via je telefoon, tablet.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Hoi allemaal. Ik heb mijn nieuwe polo inmiddels binnen (zie showcase). En na flink wat puzzelen heb ik een oplossing gevonden voor die navigatie-adressen. Via de Volkswagen app 'We Connect' (App Store) kun je namelijk online reisdoelen opzoeken en doorsturen naar de navigatie van je auto. Op die manier kun je maximaal 200 reisdoelen uploaden en opslaan. Nadeel is wel dat je een WLAN-internetverbinding moet maken met je auto. En dat je alle reisdoelen een-voor-een moet opzoeken en moet doorsturen naar je auto. Maar tja, het is of dit ofwel de optie die 'Ardends1989' al noemde. namelijk navigatie via Google ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en Arends1989
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!