Navigatie op Active Info digital Display

Ik heb dinsdag mijn polo lease afgeleverd gekregen met Active info digital Display. Het lukt mij echter niet om de kaart op het scherm te krijgen bij de navigatie zie ik wel een knop onder in staan maar die is grijs en doet niks. Heb ik ergens een optie gemist bij het bestellen of doe ik iets verkeerd?? Heb al zitten zoeken in de handleiding maar kom er niet uit. Misschien weet een van jullie het hier. Alvast bedankt.
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 tsi 
sd kaartje er wel goed in? dan start de navigatie volgens mij direct op.
scherm: nav toetsen, en gegevens indrukken
on succesder staat kaart dat zijn de opties voor radio of het klokken display icm de stuurknoppen.

snap je het nog??
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
De kaart zit er goed in want de navigatie werkt naar behoren.

Onder in de balk van het navigatie vensten heb je verschillende 'knoppen' waaronder weergave en kaart. De knop kaart is bij mij grijs en werkt niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 tsi 
Ja daar heb ik ook al naar gekeken. Las in de handleiding afhankelijk van de uitvoering van uw auto kan de navigatie op beide displays worden vertoond. Los van de navigatie heb ik ook geen DAB terwijl dat bij een comfort business line er standaard op zit ik vermoed dat iets niet helemaal is goed gegaan. Binnenkort maar is even de dealer bellen.
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 tsi 
Zou eerst een gaan kijken welke radio je hebt nu precies. Want als dat de verkeerde is gaat het zo ie zo niet werken helaas. en volgens mij kan je niet op beide tegelijk. maar correct me when i'm wrong
 
Zou eerst een gaan kijken welke radio je hebt nu precies. Want als dat de verkeerde is gaat het zo ie zo niet werken helaas. en volgens mij kan je niet op beide tegelijk. maar correct me when i'm wrong
je hebt gelijk. het is of navi in de eene of in de andere.
in de polo is het niet mogelijk om op beide schermen tegelijk navigatie te tonen.
bij golf en hoger is dit wel mogelijk
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Je moet even op navi drukken op je scherm , en krijg je die navi kaart op je scherm te zien. Dan heb je onderin allemaal optie’s staan, zoals nieuw reisdoel enz enz enz.
Daar tussen staat een afbeelding van een kaart , klik die aan en stel in dat je switcht naar je digitale display.

Zie foto voor iets meer duidelijkheid..
En Taadaaa als het goed is heb je het dan in je display
 

Bijlagen

  • 82C2F71F-D998-423B-AE82-4597BB6E6487.jpeg
    82C2F71F-D998-423B-AE82-4597BB6E6487.jpeg
    118.8 KB · Weergaven: 95
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Je moet even op navi drukken op je scherm , en krijg je die navi kaart op je scherm te zien. Dan heb je onderin allemaal optie’s staan, zoals nieuw reisdoel enz enz enz.
Daar tussen staat een afbeelding van een kaart , klik die aan en stel in dat je switcht naar je digitale display.

Zie foto voor iets meer duidelijkheid..
En Taadaaa als het goed is heb je het dan in je display

En juist die knop werkt niet ik ga maandag wel eens even bellen
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 tsi 
Hoort te werken...
Bij de Polo en T-Roc kun je niet je navi op 2 schermen tegelijk doen , dus alleen je instrumentenpaneel of je radio scherm.

Bij de golf etc kun je die functie wel tegelijk doen. Dat komt omdat het digitale instrumentenpaneel uitgebreider is van die auto’s
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Hoort te werken...
Bij de Polo en T-Roc kun je niet je navi op 2 schermen tegelijk doen , dus alleen je instrumentenpaneel of je radio scherm.

Bij de golf etc kun je die functie wel tegelijk doen. Dat komt omdat het digitale instrumentenpaneel uitgebreider is van die auto’s

Met het in en uitschakelen van Apple Carplay (lees rommelen stekkertje), heb ik tot twee keer toe op beide schermen navigatie gehad[emoji51]. Althans de kaart, zodra ik iets wilde gaan invoeren, werd het weer 1 scherm.
Foutje natuurlijk, maar zag er wel grappig uit. Al zie ik er het nut niet echt van in.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Met het in en uitschakelen van Apple Carplay (lees rommelen stekkertje), heb ik tot twee keer toe op beide schermen navigatie gehad[emoji51]. Althans de kaart, zodra ik iets wilde gaan invoeren, werd het weer 1 scherm.
Foutje natuurlijk, maar zag er wel grappig uit. Al zie ik er het nut niet echt van in.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Klopt , maar Apple CarPlay maakt gebruik van Maps en niet van Vw Navi. Dus heb je 2 navigatie programma’s lopen , want je CarPlay word niet geprojecteerd op je instrumentenpaneel.
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Klopt , maar Apple CarPlay maakt gebruik van Maps en niet van Vw Navi. Dus heb je 2 navigatie programma’s lopen , want je CarPlay word niet geprojecteerd op je instrumentenpaneel.

Snap ik, maar in dit geval had ik de telefoon losgekoppeld en bleven beide schermen de eigen navigatiekaarten tonen.
Dus twee keer dezelfde kaart.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Net even gebeld met de dealer die gaf de tip om de aan en uit knop 10 sec ingedrukt te houden maar dat werkt ook niet helaas dus binnenkort maar eens even langs bij de dealer om het te laten oplossen.
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 tsi 
Net even gebeld met de dealer die gaf de tip om de aan en uit knop 10 sec ingedrukt te houden maar dat werkt ook niet helaas dus binnenkort maar eens even langs bij de dealer om het te laten oplossen.

Dat is de reset. Als je Discover Media systeem niet meer of vreemd reageert, kan je het systeem zo rebooten. Moet ik helaas regelmatig doen[emoji53]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!