Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Navigatie / media

Discussie in 'VCDS Vragen & Problemen' gestart door Eddie83, 18 aug 2018.

1. Eddie83

Eddie83 Member

Lid geworden:
    5 aug 2018

40
    21
    8
    Goede avond nu heb ik mijn polo gehad

Kan ik en hoe kan ik mijn telefoon verbinden blauwetand werk wel maar als ik een hotspot maak van mijn telefoon kan de auto hem niet vinden

Hoe weet ik de instellingen of zit ik helemaal verkeerd ik kom er niet uit

Weet ook niet of ik in de juste forumbox zit

Bijgevoegde bestanden:

Volkswagen Polo 1.2 highline "team"

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. Franklin Polo6R

Premium member

Lid geworden:
    8 mei 2017

823
    236
    43
    wat voor radio?

Volkwagen Polo 6R 1.2 TDI 100pk 220nm

4. Eddie83

Eddie83 Member

Lid geworden:
    5 aug 2018

40
    21
    8
    Jah das een goeie idd

Ga ik je morgen even een antwoord opgeven haha

Volkswagen Polo 1.2 highline "team"

5. Robin lakenman

Robin lakenman New Member

Lid geworden:
    18 apr 2018

18
    2
    3
    De instellingen waar je je in bevind op de foto. Is wat anders dan bluetooth en wifi.
    Wat jij aan het instellen ben, is het instellen van een toegansgpunt voor mobiel netwerk. Wat je ook op je telefoon heb. Een APN is uniek per provider. Je zou dus als ik het goed heb een sim kaart in je radio kunnen doen, waardoor je onafhankelijk van je tel zou kunnen navigeren of iets dergelijks denk ik

Desondanks zou ik verder helaas niet weten hoe je je tel kan koppelen aangezien ik die niet heb.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Volkswagen Polo 6r 1.2 tdi Chipped 100pk

Eddie83 vindt dit leuk.
  6. Robin lakenman

Robin lakenman New Member

Lid geworden:
    18 apr 2018

18
    2
    3
    Als je via bluetooth wil verbinden, moet je naar de bluetooth instellingen in je telefoon gaan, niet bij hotspot, daar creër je een wifi punt. Je wil gewoon via bluetooth verbinding maken.

Dua ga op je telefoon naar instellingen -> bluetooth -> zorg dat je apparaat zichtbaar is en bluetooth aanstaat -> zoek bij nieuw apparaat toevoegen je radio merk.

Staat je radio er niet tussen? Probeer dan in de instellingen van je radio zelf te kloten.

Succes

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Volkswagen Polo 6r 1.2 tdi Chipped 100pk

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie