Navigatie / media

Goede avond nu heb ik mijn polo gehad

Kan ik en hoe kan ik mijn telefoon verbinden blauwetand werk wel maar als ik een hotspot maak van mijn telefoon kan de auto hem niet vinden

Hoe weet ik de instellingen of zit ik helemaal verkeerd ik kom er niet uit

Weet ook niet of ik in de juste forumbox zit
 

Bijlagen

  • 20180818_181135.jpg
    20180818_181135.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 43
Volkswagen  Polo  1.2 highline "team" 
De instellingen waar je je in bevind op de foto. Is wat anders dan bluetooth en wifi.
Wat jij aan het instellen ben, is het instellen van een toegansgpunt voor mobiel netwerk. Wat je ook op je telefoon heb. Een APN is uniek per provider. Je zou dus als ik het goed heb een sim kaart in je radio kunnen doen, waardoor je onafhankelijk van je tel zou kunnen navigeren of iets dergelijks denk ik

Desondanks zou ik verder helaas niet weten hoe je je tel kan koppelen aangezien ik die niet heb[emoji28].

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi Chipped 100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Eddie83
maar als ik een hotspot maak van mijn telefoon kan de auto hem niet vinden

Als je via bluetooth wil verbinden, moet je naar de bluetooth instellingen in je telefoon gaan, niet bij hotspot, daar creër je een wifi punt. Je wil gewoon via bluetooth verbinding maken.

Dua ga op je telefoon naar instellingen -> bluetooth -> zorg dat je apparaat zichtbaar is en bluetooth aanstaat -> zoek bij nieuw apparaat toevoegen je radio merk.

Staat je radio er niet tussen? Probeer dan in de instellingen van je radio zelf te kloten.

Succes

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi Chipped 100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!