MyPolo Software updates & nieuw thema 2023!

Misschien niet geheel handig dat ik het niet vermeld heb, maar de oude add-on komt gewoon weer terug als het aan mij ligt, echter werkt de support afdeling van die betreffende plug-in niet echt (snel) mee... eerst werkte alleen de poll niet maar nu kreeg ik ook andere foutmeldingen waardoor die plug-in tijdelijk even uit moet, even doorbijten en verder:

 
Het enige wat ik nog steeds mis, is dat op de site niet meer dan 15 nieuwe berichten staan, voorheen zijn dat er veel meer geweest. Of een "kopje" ongelezen berichten plaatsen, zodat ik die makkelijk kan vinden. Verder mijn complimenten voor de site!
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Heb de laatste paar weken met regelmaat dat het forum niet bereikbaar is.
Is dat bekend, en/of hebben er meer mensen (last) van?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Heb de laatste paar weken met regelmaat dat het forum niet bereikbaar is.
Is dat bekend, en/of hebben er meer mensen (last) van?
Kun je als je het meemaakt even de tijden noteren? Dan kan Stefan even in de logs kijken :)

Enkele weken geleden 1x gehad dat het forum niet bereikbaar was, verder niet meer voorgevallen. Achter een PC met Chrome.
Deze klopt, dat was een storing op de server.
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Geen idee welke taal dit is maar dit is al zo lang dat ik er gewend aan ben geraakt Stick Out Tongue Boven de topics, onder de reclame!5B4F7B40-B269-4AF4-8588-EDDA2AF18211.png
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Haha
Waarderingen: Roy1003
Vandaag bij het posten van een inline-afbeelding (foto challenge mei) kreeg ik zowel op smartphone als laptop aantal keer de melding dat de foto niet ge-upload kon worden vanwege server-probleem. Bij een vijfde (?) keer lukt het wel. Maar denk: toch ff melden.
Prima site en forum zo!
 
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
Is er door een update iets kapot gegaan? Sinds een paar dagen is de tekst enorm klein wanneer ik een topic open (in Chrome, Edge, Firefox getest). Op de voorpagina is de tekst goed maar zodra je een topic leest is het ineens heel klein.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu en msv
Is er door een update iets kapot gegaan? Sinds een paar dagen is de tekst enorm klein wanneer ik een topic open (in Chrome, Edge, Firefox getest). Op de voorpagina is de tekst goed maar zodra je een topic leest is het ineens heel klein.

Door de vele spam berichten hebben we een update uitgevoerd, helaas gooide deze de layout/thema’s door de war.
Groot gedeelte is gefixt alleen de lettertype blijft aan de kleine kant.
Dit word zsm gemaakt maar @Johan moet hier even vrije tijd voor maken :)

Bij deze geregeld :)
 
  • Leuk
Waarderingen: FFA
Vragen aan jullie:
1. - Ik heb het systeem "Showcase" (de showroom) nog niet geüpdatet, ik wil jullie vragen even kritisch te kijken naar deze module, het wordt in mijn ogen niet echt veel gebruikt en kost toch best geld, komt dit door onduidelijkheid bij registratie (welkomst PB) of is het systeem zelf niet duidelijk?
2. - Wat zien jullie graag nog anders/verbeterd worden in 2020 aan de website zelf?
Gelijk te merken! Dacht al, waarom ineens light mode ipv dark mode!

1) Onduidelijkheid! Toen ik ging registreren leek het mij duidelijk dat ik daar mij zou moeten voorstellen, het lijkt mij ook dubbelzinnig om zelfde content in de showroom te plaatsen.
2) don't fix it if it ain't broken :). Forum is lekker simpel zo en werkt!
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!