MyPolo Software updates & nieuw thema 2023!

De Showcase mag voor mij blijven! Er lijkt inderdaad weinig gebruik van gemaakt te worden. Jammer, want volgens mij vind iedereen hier het leuk om foto's van de juweeltjes van anderen te zien. Verder vind ik het donkere thema een winner!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
Ik ervaar die sneeuwrand op het forum als irritant.
Wanneer gaat die weer weg?
Of is er ergens een vinkje wat ik uit kan zetten?
Hij is er helaas ook bij alle thema's.
Dat helpt me nu ook dus niet.
Verder draait het lekker hoor jongens.
Nieuwe thema werkt prima.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: IbifaHo
Via mobiele weergave blijft het rode rondje met nieuwe "meldingen" link boven in aanstaan. Terwijl er geen nieuwe rode rondjes meer bij het melding (bel/klok icoon), berichten (mail icoon) of forum (showcase/forums) tabs zijn.

Ik moest even zoeken, maar blijkbaar moet je onder het melding (bel/klok icoon) alle nieuwe berichten ook nog als gelezen zetten, terwijl die niet aangeeft dat er "nieuwe" (Rood rondje met nummer bij bel/klok icoon) zijn? Dan pas ben ik links boven in het rode rondje met nieuwe "meldingen" kwijt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
Ik ervaar die sneeuwrand op het forum als irritant.
Wanneer gaat die weer weg?
Of is er ergens een vinkje wat ik uit kan zetten?
Hij is er helaas ook bij alle thema's.
Dat helpt me nu ook dus niet.
Verder draait het lekker hoor jongens.
Nieuwe thema werkt prima.
Gaat begin Januari weer weg ;) even doorbijten!


Via mobiele weergave blijft het rode rondje met nieuwe "meldingen" link boven in aanstaan. Terwijl er geen nieuwe rode rondjes meer bij het melding (bel/klok icoon), berichten (mail icoon) of forum (showcase/forums) tabs zijn.

Ik moest even zoeken, maar blijkbaar moet je onder het melding (bel/klok icoon) alle nieuwe berichten ook nog als gelezen zetten, terwijl die niet aangeeft dat er "nieuwe" (Rood rondje met nummer bij bel/klok icoon) zijn? Dan pas ben ik links boven in het rode rondje met nieuwe "meldingen" kwijt.
Deze bug hebben wij al gezien inderdaad, rond de kerst werken de makers van de software alleen niet, ligt buiten mijn kunde ;) Bedankt voor de melding in elk geval!


Dit mis ik nog bovenin.
Screenshot_20201226-011412.jpg
Deze ga ik op de to-do lijst zetten voor van de week!
 
  • Leuk
Waarderingen: FFA en HazouPH
Kan MyPolo niet via Tapatalk?
Kan het althans niet vinden.
Dit vond ik voorheen met het Golf GTI forum erg fijn!

is zoiets te realiseren of is dat veel werk?
Zeker berichten/notificaties was fijn :)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
een meer opvallende en verschillende kleur voor de al gelezen onderwerpen en nieuwe onderwerpen zou leuk zijn. ben nog niet blind of bijziend maar een iets meer verschil zou leuk zijn. ;) :cool:
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Kan MyPolo niet via Tapatalk?
Kan het althans niet vinden.
Dit vond ik voorheen met het Golf GTI forum erg fijn!

is zoiets te realiseren of is dat veel werk?
Zeker berichten/notificaties was fijn :)

Tapatalk zijn we juist een tijd terug vanaf gestapt, waren destijds nogal wat onduidelijkheden m.b.t. privacy wetgeving en een aantal functies van het forum werkte ook niet juist met onze forum software.

Je kunt de MyPolo website nu wel toevoegen als "Web App" op je telefoon!

een meer opvallende en verschillende kleur voor de al gelezen onderwerpen en nieuwe onderwerpen zou leuk zijn. ben nog niet blind of bijziend maar een iets meer verschil zou leuk zijn. ;) :cool:

De makers zijn er mee bezig, is een bug in het thema. Er draait morgen een back-up van de website dus wil kijken of er dinsdag updates beschikbaar zijn!
 
Ik heb meestal als ik het forum in de webbrowser open een melding 'Beveiligingsprobleem' en vervolgens kan ik niks meer. Als ik de pagina refresh kan ik vervolgens wel gewoon gebruik maken van de functionaliteiten. Komt dat bij meer mensen voor? Heb t op verschillende browsers en verschillende PC's.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ik heb meestal als ik het forum in de webbrowser open een melding 'Beveiligingsprobleem' en vervolgens kan ik niks meer. Als ik de pagina refresh kan ik vervolgens wel gewoon gebruik maken van de functionaliteiten. Komt dat bij meer mensen voor? Heb t op verschillende browsers en verschillende PC's.
Ja heb ik ook elke keer. Ben er ondertussen wel aan gewend, maar hoort natuurlijk niet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!