MyPolo Software updates & nieuw thema 2023!

Screenshot_20201129-114718.jpg
Meldingsbolletje blijft op 2 staan terwijl er geen meldingen zijn. Uitloggen en opnieuw inloggen is geen oplossing. Ook het wissen van de cache helpt niet.

Dit is alleen mobiel, op m'n laptop is het bolletje niet zichtbaar.

Verder lijkt alles er goed uit te zien.
Dit lijkt opgelost.
Er stonden ineens 2 oude meldingen (een paar pagina's verder) op ongelezen
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Ik zen "ik zie nergens een bolletje. Ook geen "new posts" en "what's new". Om te zien wat er nieuw is, ververs ik nu de pagina "laatste berichten". Of mis ik iets?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik heb nog een printscreen gevonden van de oude situatie. Hier staan onder de bovenste zwarte balk nog een aantal opties. Kunnen deze deze opties ook weer hier geplaatst worden. Ik zou het in ieder geval wel prettig vinden.
Zie bijgevoegde afbeelding. De opties waar het om gaat is rood omcirkeld.
MyPolo Forum Oude Situatie 5 (Forums) (Aangepast).jpg
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow en Rosinfield
Zal de vraag eens stellen bij de makers, zie de optie nergens staan

Ja alleen die balk zit nu in een sub-menu verwerkt (1 muis klik van je vandaan ;) ) (driehoekje naast Forums rode cirkel)

Hallo Johan,
De balk waar ik om vroeg staat er weer en dit is ook precies waar ik om vroeg.

Nieuwe berichten - Wat is er nieuw - Vind onderwerpen - Volgen - Zoek forums - Markeer forums als gelezen

Zo is het sinds mijn aanwezigheid hier steeds geweest.
Bedankt voor deze aanpassing.
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!