MyPolo.nl T-shirts -> Nieuwe logo's officieel goedgekeurd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Afgelopen donderdag is de MyPolo.nl webshop uitgebreid met een assortiment t-shirts. Op het moment zijn er enkel nog t-shirts te bestellen met een 6R er op, in de nabije toekomst zullen ook "oudere" modellen leverbaar worden. De prijzen varieren van een € 15,- tot € 25,50 excl. verzendkosten afhankelijk wel model je kiest.

Geïnteresseerd? Webshop - MyPolo - Dé Polo website van Nederland
 
Is het ook mogelijk om zonder de mypolo.nl te bestellen? Dus enkel met het polo logo erop. Lijkt me leuk om er 1 te hebben maar met MyPolo.nl erop lijk ik net een reclamebord.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Eindelijk weer nieuws met betrekking tot de kleding webshop!! Vlak nadat de bovenstaande ontwerpen in de webshop waren geplaatst zijn deze om copyright redenen door Spreadshirt "verwijderd". Bij navraag bleek dat wij hiervoor eerst officieel toestemming zouden moeten hebben van Volkswagen. We zijn een maand verder maar ik heb het voor elkaar gekregen om officieel toestemming te krijgen van Volkswagen om de t-shirt binnen de forum kring te verkopen. Het enige dat Spreadshirt ons nu nog adviseert is dat wij de webshop op de site van Spreadshirt afschermen en enkel de inlog op de website/het forum vermelden (geen probleem). Als ik alle ontwerpen heb geüpload zal ik de inlog van de webshop zichtbaar maken. Overigens kan ik de ontwerpen nu ook op een trui plakken (lijkt wat beter nu het kouder is) Eerste ontwerpen tot nu toe die online staan zijn een 9N3 en de 6R WRC, voorbeeld
 
een idee:

voorkant Tshirt opdruk van voorkant van polo 6r
achterkant Tshirt opdruk van achterkant van polo 6r

dus met hetzelfde lijnen van tshirts van hierboven maar dan alleen voor en achterzijde van polo 6r

en je kan dit doen ook met ander modellen polo's.

bv als ik een polo 6r rij wil ik geen Tshirt van vorige modellen polo's dragen!
suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!