Mypolo meet am Nürburgring

Ben jij aanwezig bij de mogelijk meet op de Ring 15 juli.

  • Ja

    Stemmen: 3 25.0%
  • Nee

    Stemmen: 6 50.0%
  • wat is de Nürburgring ?

    Stemmen: 3 25.0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
2,401
2,627
132
Hi Allen,

Het idee kwam vorig jaar ook al naar voren, maar is helaas niet doorgegaan.
Zoals men in de mypolo chat weet, ben ik een regelmatige bezoeker van de Nürburgring, ( weekend van 14 t/m 17 juli daar weer )

Nav de animo welke is, lijkt het me geinig om een meeting te organiseren bij de Nürburgring!

Dusssssss, resumé.

Mypolo meet op 15 juli 2017.
Tijd ? Nog ff kijken.


kom je ook ?
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ik meld mij aan. Ik heb vorig jaar meegedaan aan een tourtocht naar de Ring met het golfgtiforum. We zijn toen via Maastricht en de eiffel naar de Ring gereden. Dat was behoorlijk aanpoten met mijn ongetunede Polo GTI [emoji28]. Wellicht kunnen we iets soort gelijks doen?
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Ik meld mij aan. Ik heb vorig jaar meegedaan aan een tourtocht naar de Ring met het golfgtiforum. We zijn toen via Maastricht en de eiffel naar de Ring gereden. Dat was behoorlijk aanpoten met mijn ongetunede Polo GTI [emoji28]. Wellicht kunnen we iets soort gelijks doen?
Goed plan! Word voor mij ook flink aanpoten met 80 pkStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Ik meld mij aan. Ik heb vorig jaar meegedaan aan een tourtocht naar de Ring met het golfgtiforum. We zijn toen via Maastricht en de eiffel naar de Ring gereden. Dat was behoorlijk aanpoten met mijn ongetunede Polo GTI [emoji28]. Wellicht kunnen we iets soort gelijks doen?
Goed plan! Word voor mij ook flink aanpoten met 80 pkStick Out Tongue


Een route erheen zou gaaf zijn, lijkt me ook leuk om uit te zetten/ verzorgen.
Wil het feit alleen zijn, dat ik er al vanaf de vrijdag de 14e van juli ben :nomouth::nomouth:

Daar weet ik wel een leuke route om te rijden! Vorig jaar met 2 vrienden speelgoed gehuurd daar.
( vanaf 8.50 min , prachtige weg !)

Dat zou ik evt nog wel kunnen verzorgen/regelen, ben er met een groep vrienden, maar mypolo gaat dan maar ff voor ! haha.

En aanpoten.... nogal met de 1.2 tdi HAHA.

let me know :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
easy peasy ! Ik kom uit flevoland, is ca. 4 uur rijden voor een enkeltje, is te doen !
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ik ben weer op het forum! Big Grin Hele tijd afwezig geweest en zie deze topic! Paar weken terug met paar vrienden met een S2000, MX5 en een P308 (ja als pakezel Stick Out Tongue) geweest en het was super!

Als ik 15de kan, dan ga ik zeker mee!
welkom terug haha ! leuk groepje :) Ga je er vaker heen ?
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Dragonzzz
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!