MyPolo goes Belgium!

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

mogelijk dat één van jullie het al had opgemerkt maar sinds enkele weken hebben wij ook het domein MyPolo.be geregistreerd. Gezien de grote toestroom van Belgische Polo fanaten leek het ons niet meer dan fair om niet meer enkel uit te gaan van MyPolo Nederland, maar een community voor twee landen van te maken. We zullen de logo's wijzigen in MyPolo in plaats van MyPolo.nl en ook de titel van het forum zal aangepast worden in "Het Polo forum van Nederland & België.

Veranderd er nog meer? Op het moment blijft het voor het forum alleen bij een domein. Wees niet bang, want er veranderd niets aan het forum en hoe het forum nu staat ;). Mogelijk dat we wel een meet&greet in België kunnen organiseren. Dus één in NL en één in BE. Maar misschien eerst maar beginnen met een moderator uit België :lol::cool:?
 
Jullie zijn van harte welkom hoor. Wel gaaf eigenlijk, MyPolo gaat internationaal.

@Woodman, we gaan zeker ons best doen om elkaar goed te begrijpen maar sommige Belgen zijn wel erg enthousiast met schrijven, zo hebben we vandaag weer een Belgische vriend mogen verwelkomen, JVDA@6R en ik heb z'n berichtjes al drie of vier keer gelezen met als gevolg dat ik er nog steeds weinig van begrijp en een barstende koppijn. :mrgreen:
Maar JVDA@6R, je bent meer dan welkom op het forum. :wink:
 
Jullie zijn van harte welkom hoor. Wel gaaf eigenlijk, MyPolo gaat internationaal.

@Woodman, we gaan zeker ons best doen om elkaar goed te begrijpen maar sommige Belgen zijn wel erg enthousiast met schrijven, zo hebben we vandaag weer een Belgische vriend mogen verwelkomen, JVDA@6R en ik heb z'n berichtjes al drie of vier keer gelezen met als gevolg dat ik er nog steeds weinig van begrijp en een barstende koppijn. :mrgreen:
Maar JVDA@6R, je bent meer dan welkom op het forum. :wink:

Dat komt door het gebrek aan leestekens :mrgreen:
Maar wel te volgen toch ;)
 
Eerst maar eens zorgen,dat de meeting De Meern doorgang vindt.Stick Out Tongue

1. tony van tienen
2. Bas
3. paddokingnr1 (misschien)
4. Ruittie (misschien)
5. Xander (misschien)
6. Ruud9N (misschien)
7. WobbleKid
8. Mystery guest (misschien)
9. Scilly
10. Jossa80
11. Smurf
12. Gewoonjan
13. Polootje (onder voorbehoud)

Resultaat....om van te huilen!!!
:-(
 
Heel tof van jullie om de Belgen erbij te nemen;)
En Starsky jou idee zou super zijn moesten we dit kunnen doen.
++++ zeker een meeting in Belgie want ik wil mijn Polo ook eens aan jullie allemaal tonen;)
Want de meetings in Nederland zijn iets te ver voor mij want woont tegen Franse grens dus;)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Gewoon in Oost-Vlaanderen of Antwerpen doen... Gemakkelijk bereikbaar voor West-Vlamingen, Limburgers en Nederlanders. Liefst Oost Vlaanderen, dan spaar ik weer wat benzine uit. Hahaha ;)
 
20 zou gaat net lukken op de oprit. :( 10 op de oprit rest zal op straat moeten. Big Grin morgen paar dingskes in Gilles zijn wrc installeren.
Een maat van mij (die eigenaar is van een garage) gaat er zijn computer ook eens aanhangen bij mij, maar ik ben niet zeker of hij wel de juiste dingen gaat vinden om aan te passen. (Hij doet alle merken in zijn garage en is niet echt gewoon om zulke aanpassingen te maken)
Moest dit mislukken, zou ik dan eventueel ook jouw hulp eens mogen inroepen hiervoor? Ik wil je uiteraard vergoeden moest ik gebruik maken van jouw hulp.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!