Muziek in de auto.

Martien

Premium lid
475
170
70
Hallo

Voorheen luisterde ik altijd radio in de auto maar sinds ik mijn polo heb weer veel muziek.
Aangezien ik dus jaren geen cd's heb gekocht en er nogal wat veranderd is kwa muziek kopen/downloaden/spotify is mijn vraag wat is jullie ervaring en hoe komen jullie aan de muziek.
Ik ben van de oude stempel en heb wel spotify voor op mijn telefoon maar wil het in de auto niet gebruiken.
Niet alles staat op spotify en wil de muziek zelf in beheer hebben, nu weet ik wel youtube downloads enzo maar dan heb je gewoon slechte kwaliteit audio.

Dus mijn vraag is hoe komen jullie aan de muziek zodat je ze op de schijf of sd kaart kunt zetten.
Zijn er alternatieven waar je het tegen betaling kunt downloaden en ermee doen wat je wilt, want spotify codeerd het als je het download in de app.

Of zal ik toch iets moderner moeten worden en een andere radio moeten kopen met android opties.
Op het moment heb ik een rns 510 p

PS ik vraag niet om downloadlinks aangezien dat niet mag op een openbaar forum ivm piracy, maar mocht je iets kwijt willen kan het altijd via pb:mrgreen:

Thanks voor het mee brainstormen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Bluetooth spotify inderdaad

Het kost je misschien een paar euro per maand maar je krijgt er zoveel gemak voor terug
het downloaden via losse nummers is eigenlijk niet meer van deze tijd.

kost veel te veel tijd & is vaak van slechte kwaliteit.

een youtube converter gaat opzich nog wel maar dan heb je vaak intro's in nummers + de kwaliteit is niet altijd even zuiver

spotify bied veel meer gemak.
 
-  Sirt  Kowed 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Ik download altijd torrents (als ik dat mag zeggen :grimacing:) omdat ik nog al gesteld ben op de kwaliteit van mijn muziek en dus zelden maar youtube download gebruik. Wil ze altijd in 320kbps, 44.1kHz en stereo gecodeerd. Als je toch muziek wilt kopen, zou ik ze kopen in de Google Play Store. Hier is de kwaliteit ook 320kbps. Bij iTunes is dit 256kbps. Als je een echte 320 en youtube download na elkaar afspeelt, vind ik dat je het toch wel hoort. Sinds ik mijn subwoofer heb staan, ben ik er op beginnen letten. Vind dat bij echte 320 alles (en vooral de bass) beter klinkt.
 
Ik luisterde altijd naar Radio Veronica maar ben nu overgestapt op 8FM. Veel betere muziek en niet zoveel geouwehoer. En als ik echt geen radio wil luisteren dan heb ik nog talloze mixen (JuriV / Radio Veronica / Club Classics via Mixcloud maar dan zonder dat ik daar een dataverbinding voor nodig heb) staan op mijn telefoon die ik dan via BT verbind met de autoradio.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!