Multifunctionele stuur inbouwen

Beste leden,

In mijn VW Polo 1.0 2014 (6R) wil ik graag een multifunctioneel stuur inbouwen.
Nu twijfel ik tussen twee opties: - optie 1: mf stuur met cruise op stuur
- optie 2: mf stuur zonder cruise op stuur
Daarnaast vroeg ik me af hoeveel het inbouwen van zo een stuur kost.
 
Volkswagen  Polo  1.0 MPI 60pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Het is erg belangrijk om het onderscheid te maken tussen een Polo 6R en een Polo 6C. 2014 is een overgangsjaar.

Op een Polo 6R: cruise gaat niet werken tenzij je gekke dingen gaat doen
Op een Polo 6C: cruise gaat werken op het MFSW als je al cruise control hebt op je stengel

Ik reken vaak ergens tussen de 70 en 100 euro afhankelijk van hoeveel werk het is.
 
Het is erg belangrijk om het onderscheid te maken tussen een Polo 6R en een Polo 6C. 2014 is een overgangsjaar.

Op een Polo 6R: cruise gaat niet werken tenzij je gekke dingen gaat doen
Op een Polo 6C: cruise gaat werken op het MFSW als je al cruise control hebt op je stengel

Ik reken vaak ergens tussen de 70 en 100 euro afhankelijk van hoeveel werk het is.

@joosspekloos dus als ik het goed begrijp is het helemaal niet mogelijk om cruise control op je stuur werkend te krijgen ipv op de hendel?
 
Volkswagen  Polo  1.0 MPI 60pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!