Multifunctioneel stuur aansluiten Polo 6c

DeT

Actief lid
44
18
28
Goedenmiddag,

Heeft er iemand ervaring met het aansluiten van een multifunctioneel stuur op een Polo 6c?
Momenteel heb ik een multifunctioneel GTI stuur inclusief airbag gekocht (2014+ model). Wat heb je dan nog meer nodig of is dit exact hetzelfde als een polo 6r.


Iemand tips hoe je dit zelf doet, of een bedrijf in omgeving Breda welke dit ook voor elkaar krijgen?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 BM 
Nou ik ben eraan begonnen. Ik krijg het alleen niet voor elkaar het stuur te demonteren. Bij een polo 6C zijn er niet de bekende haakjes die je moet openwippen om de airbag eruit te halen. Heeft iemand een Tip?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 BM 
Nee helaas nog niet, ik wilde vandaag alleen het stuur erin zetten voor het zicht. Ik rij nog niet in deze polo namelijk.

Ik ben al een aantal forum af gegaan maar nog niks gevonden. Weet jij toevallig hoe je van een normaal stuur, dus niet de GTI variante de airbag eruit haalt? op internet zie ik alleen polo 6R of het nieuwe GTI stuur...

Nou het stuur is eruit hoor, wat blijkt. je moet wat rubber weg snijden om de 2 gaten te vinden.
Ik zal er een foto van maken.

Stap twee: bedradingsschema zoeken.
Iemand tips waar te zoeken / in het bezit van?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6C  1.4 BM 
hallo neem een inbus sleutels stop ze inde stuur gat achter het stuur en zij opvaarts trekken komt er uit

en alsje niet begrijpt wat ik bedoel kan je mij ook bellen kan ik beter uitleggen 0641558789
 
Laatst bewerkt door een moderator:
polo  polo 6c  1,2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!