Voorstellen MPoloTDi stelt zich voor

Goedemorgen allemaal,

Wie zit er achter MPoloTDi?
Ik ben Mitchell, 31 jaar jong en woon in het mooie Friesland. Op mijn 18e mijn rijbewijs gehaald en daarna via een metallic bordeaux rode Peugeot 106, een Lupo 1.2 TDi, Golf 3 GTI 150pk in de fantastische kleur lc5l (helaas was die na een paar jaar dusdanig rot dat ik er afscheid van moest nemen) en toen weer een Peugeot 106 in de kleur Jaune Persepolis uitgekomen bij mijn huidige auto.

In 2019 zijn mijn toen nog vriendin (nu vrouw) en ik met 2 kinderen verhuisd, waardoor ik meer kilometers moest maken naar mijn werk. De Peugeot was een zuinige auto, maar het ontbrak aan de nodige comfortabele opties. Dus opzoek naar iets anders leuks. Toen kwam de Polo 9N3 op mijn pad, een proefritje gemaakt, wat heeft die auto een koppel zeg, prijs afgesproken en een paar dagen later kon ik de Polo ophalen.

De Polo 9N3?
IMG-20191005-WA0014.jpgIMG-20191005-WA0015.jpgIMG-20191007-WA0017.jpg
Dit is hem.

Een rode Polo 9N3 TDi met een heerlijk rijdende 1.9tdi motor met 131pk.
Origineel Duits geleverd met het winter en licht en zichtpakket.

Tot zover mij en mijn Polo, mocht ik wat vergeten zijn, of wil je meer weten hoor ik het graag.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 131pk 
Bedankt voor de verwelkoming.

Ik was net nog even foto's aan het bekijken en kwam nog wat foto's tegen die ik jullie niet wil onthouden.
Foto van vorig jaar met de sneeuw.

IMG-20210208-WA0048.jpeg

Toen kwam het moment dat de auto weer voor de APK moest, dacht dat het mee zou vallen. IMG-20210526-WA0008.jpgIMG-20210526-WA0009.jpgIMG-20210526-WA0010.jpg
Na een nieuw stukje erin gelast door top service uit een bedrijf uit Gorredijk en wat reparaties door mijn broertje was hij weer klaar voor een nieuwe APK.

Helaas had ik ook last van condens in mijn rechterachterlicht, 2 nieuwe besteld, links ook maar gelijk verwisseld IMG-20211225-WA0003.jpeg
En had van die mooie led kentekenlampjes gekocht, helaas was er een in brand gevlogen en had mijn zekering gesloopt. Dus nieuwe kentekenlamphouder besteld en erin gezet.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 131pk 
Welkom!

Veel potentie in die 1.9 van jou. Is die al gechipt? Ben je dat van plan? Wat is de km stand?
Bedankt, ja zeker zit veel potentie in. Nee de Polo is nog niet gechipt, ik heb het af en toe wel in het hoofd, maar dan is het weer nat en sta ik voor een stoplicht of rij ik van een rotonde en hebben de banden het opeens weer zwaar om het huidige vermogen kwijt te kunnen. Km stand momenteel is ergens rond de 220k kilometer.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 131pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!