Motormanagement lampje

Hallo,

Na het tanken is mijn motormanagementlampje gaan branden. Ik heb gewoon e5 erin gegooid.
Uit laten lezen, gaf de lamdasonde aan. Deze is vervangen, en even later ging hij weer branden. Teruggeweest, was het een kabelbreukje, dit is ook verholpen.
Na ongeveer 15 km rijden is het lampje weer gaan branden. Ik moet er weer mee terug, maar heeft iemand enig idee wat dit nog meer kan zijn? Ik merk niks aan het rijgedrag van de auto. Het gaat om een polo 1.4 gti uit 2011. Auto is helemaal origineel, geen aanpassingen aan de motor of wat anders wat dit kan veroorzaken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 gti 180pk 
Hallo,

Na het tanken is mijn motormanagementlampje gaan branden. Ik heb gewoon e5 erin gegooid.
Uit laten lezen, gaf de lamdasonde aan. Deze is vervangen, en even later ging hij weer branden. Teruggeweest, was het een kabelbreukje, dit is ook verholpen.
Na ongeveer 15 km rijden is het lampje weer gaan branden. Ik moet er weer mee terug, maar heeft iemand enig idee wat dit nog meer kan zijn? Ik merk niks aan het rijgedrag van de auto. Het gaat om een polo 1.4 gti uit 2011. Auto is helemaal origineel, geen aanpassingen aan de motor of wat anders wat dit kan veroorzaken.
mischien de egr klep dichitaal weg schrijven.
 
Volkswagen  Polo 6 r  1.2 tsi 105 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!