Motor loopt niet netjes stationair

Beste Leden,

Momentele ondervind ik na een cilinderkop revisie ivm afgebroken nokkenasriem nokjes het volgende probleem:

1.Auto loopt niet altijd even netjes stationar ( Koude motor 900-1000 ) (Warme motor 600-800).
2. Met name nadat er mee gereden is en deze goed warm is , geeft deze na een half uurtje afkoelen het gevoel dat ie niet wil starten of moeilijk start. Er zijn dan ook trillingen waarneembaar ( gevoel of dat ie op 3 cilinders loopt) .
3. Het moeilijk starten is te omzeilen door wat gas te geven bij het starten bij ( lauw warme motor), trillingen en het gevoel van op 3 cilinders lopen blijft, zowel bij stationar of lagere snelheden. ( toerental na start ongeveer 600)
4.Bij hogere snelheden geen gevoel van vermogensverlies en auto loopt als een zonnetje.

Reeds gedaan :

1. uitgelezen , resultaat geen foutcodes
2. koelvloeistof temperatuur sensor 88-90 graden
3. kat en lamba sonde via uitlezen en 4 gassentest. ( reslultaat: perfecte waarde van de 4 gassentest, wordt keurig bijgeregeld)
4. Gasklephuis gereinigd, contacten beoordeeld en ingespoten met contactspray
5.Toevoeging aan benzine voor reinigen injectie ( geen resultaat)
6. V power getankt ( Geen resultaat )
7. Ook nog geen vacuum lek kunnen ontdekken

Komt dit probleem iemand bekend voor?
Zijn er nog zaken die ik kan checken?

Alvast bedankt voor de reacties
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V -CGGB 
Ik heb ongeveer een zelfde situatie gehad alleen mijn auto viel uit als ik geen gas gaf bij het starten. Bleek uiteindelijk alleen aan de vacuum slang te hebben gelezen, die was los geschoten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!