Montani’s onder 9N3

Peet_B

Bekend lid
Spritmonitor.de
328
234
72
Ik heb vandaag een mooi setje originele 17” Montani’s gekocht. Nu lees ik qua bandenmaat e.d. veel verschillende dingen. Standaard zitten 215/40R17 banden op de velgen, en is de velg ET46. Natuurlijk allemaal prima onder een 6R/6C, maar past dit ook zo zonder problemen onder een 9N?

Door de hoge ET waarde liggen de velgen natuurlijk best ver naar binnen, ikzelf zat te denken aan 205/40/R17, en misschien zelfs een setje spoorverbreders om het zekere voor het onzekere te nemen?
 
  • Leuk
Waarderingen: FFA
Ik stof dit topic even af Peet:cool: Ik vraag mij namelijk af of de velgen pasten en of je bandmaat 215/40R17 er onder heb/had liggen?
Heb dit nooit meer geprobeerd, maar volgens anderen hier op het forum zoú het moeten kunnen aangezien veel van het onderstel van een 9N(3) hetzelfde is als dat van een 6R. Mocht je voor deze route gaan zou ik wel goed naar de ET waardes kijken, want veel ruimte zul je denk ik niet overhouden. Ik heb nu een super sexy setje groenland velgen onder de Polo liggen als zomervelgen :)
 
215/40 is echt breed man onder een 9n3.
Ik had 205/40 op een tijdelijk setje zitten, en dat was al breed.
kijk is in mijn oude topic:
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!