Mogelijkheden met adapterkabel Bi-Xenon

Beste forumlezers,

Ik wil al enige tijd de OEM Bi-xenon in mijn polo 6R hebben. Dit maakt hem zoveel mooier. Op dit forum is er al van alles geschreven over de Bi-xenon inbouwen. Maar door de verschillende BCM's, motoren(bluemotion, start/stop) zie ik door de bomen het bos niet meer.

Het liefst heb ik de lampen helemaal origineel. Wat zou betekenen dat ik mijn BCM moet wisselen. Ik kan opzich wel wat maar elektrische schema's en dergelijke zijn niet echt mijn ding. Ook heb ik begrepen dat het niet helemaal zonder risico is(programmeer fouten, foutmeldingen dergelijke). Dit durf ik dus zelf niet aan om te gaan doen. Nu heb ik ook geen adresje die het kan doen inclusief de bekabeling te doen van de xenon. Dus ik ben benieuwd naar de mogelijkheden met de adapterkabels. Ik lees op dit forum dat het soms wel mogelijk is met groot licht soms niet. Dus is mijn vraag wat is er met mijn BCM mogelijk(zie bijlage voor nummer)? Is het zo mogelijk dat ik gewoon kan seinen in stand 0. Ik wil namelijk niet steeds mijn koplampen verwisselen als ik voor APK moet.

Alvast dank!
 

Bijlagen

  • Foto 19-04-17 16 30 23.jpg
    Foto 19-04-17 16 30 23.jpg
    876.3 KB · Weergaven: 39
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90PK 
Een en al gedoe dus. Ga toch maar even kijken voor een mooi setje met adapterkabels. Iemand een idee aan welk serienummer ik kan zien het de 'gele' of 'witte' ledjes zijn? De witte ledjes zijn dacht ik later geproduceerd.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!