Mods Jay’s 6R

Kijk dat is dan helemaal gunstig, vroeg me al af wat het ongeveer zou kosten om zulke “kleine” dingen te laten spuiten.
Ik zou het ook niet weten eerlijk gezegd.. Woensdag ff een vlaai langsbrengen daarzo, wel zo netjes! Gelijk vragen voor een andere aanpassing aan de Polo...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
3E129AEE-B6D0-4DF6-B053-944732D11507.jpeg Ziet er wel apart uit zo, weet niet of ik het zo hou. Grill van bol.com/autostyle is helaas van slechte kwaliteit.. stukkies zaten erbij. Als het me bevalt misschien lassen/spuiten :) Wat vinden jullie er nou van?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Het ziet er wel heel strak uit hoor, maar vind zelf met het VW-logo wat mooier staan.
Maar je moet natuurlijk lekker doen wat jezelf mooier vind staan ;).
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Ah, iedereen z’n mening toch ;)
Ja sws, als jij het mooi vind zeker doen. Dat juist het mooiste hier, iedereen die zijn eigen persoonlijke touch aanbrengt op zijn Polo. Alhoewel jij om onze mening vroeg, anders zou ik zoiets ook niet zomaar zeggen. U vraagt wij draaien
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ja sws, als jij het mooi vind zeker doen. Dat juist het mooiste hier, iedereen die zijn eigen persoonlijke touch aanbrengt op zijn Polo. Alhoewel jij om onze mening vroeg, anders zou ik zoiets ook niet zomaar zeggen. U vraagt wij draaien
Daarom vroeg ik het ook Stick Out Tongue als iedereen maar mooi roept is t ook niet leuk toch. En inderdaad, iedereen z’n ding. Anders worden het zulke saaie meets.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Daarom vroeg ik het ook Stick Out Tongue als iedereen maar mooi roept is t ook niet leuk toch. En inderdaad, iedereen z’n ding. Anders worden het zulke saaie meets.
Juuust! Je bent echt een dikke polo man, beter houd je je velgen en remklauwen en booskijkers wel zo haha
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Zekerrrrrr
Vroeger had ik gezegd: Dik!

Tegenwoordig zeg ik: met enkel VW Logo's staat het mooier (zeker als je zwarte monteert)

Moet wel zeggen, als je het zou laten lassen ziet het er wel een stuk beter uit (zie mijn slechte snelle Photoshop)

upload_2019-5-6_21-32-23.png
Zeker, maar dat is een duur grapje. Is meer om te proberen of ‘t tof zou zijn Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!