Mistlampen voor in een polo 2015 6c

Dag allemaal. Mijn naam is Vincent en sinds deze week heb ik een vw polo (yeah!!)

Super tevreden mee alleen 1 ding snap ik niet. Als ik s avonds rijd en dus het dimlicht aan heb, kunnen de mistlampen aan de voorkant niet aan. Gisteren was er dichte mist in overijssel en kwam erachter dat dit niet ging. Ze gaan wel aan als ik de lichtschakelaar op 0 zet, maar dan staan de koplampen uit.

Ik heb zover ik weet heel internet en youtube uitgeplozen, maar het enige dat ik tegenkom is dat je de schakelaar in de dimlicht stand 2 keer uit kan trekken. 1x voor de mistlampen voor en nog een keer (2e weerstand) de mistlamp achter. Echter heb ik die mogelijkheid niet. Ik kan maar 1x uitrekken en heb dus maar 1 weerstand. Dan gaat alleen de mistlamp achter aan.

Dit zie je dan ook op het dashboard, maar het lampje van de mistlampen voor, die bij de schakelaar zelf zit blijft rood.

Weet iemand hoe dit zit? Alvast hartelijk dank.

Groet, Vincent
 
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 
Als je dimlicht uit hebt en op 0 hebt staan, staan DRL aan !
Als je alleen de mogelijkheid hebt om hem 1x te trekken en het mistachterlicht aan gaat, heb je geen mistlampen voor.
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Dankje voor de snelle reactie! Dat verklaard het. Alleen heb ik geen flauw idee wat drl betekent?

In de bumper dacht ik wel mistlampen te zien. Zie foto.
 

Bijlagen

  • 20171018_174554.jpg
    20171018_174554.jpg
    5.1 MB · Weergaven: 30
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 
Gefeliciteerd met je aankoop!

DRLs zijn daytime running lights en die branden als de lichtschakelaar op uit staat. Als je de lampbehuizing van dichterbij bekijkt, zie je dat die gescheiden is in twee compartimenten. De buitenste fungeren als DRL, de binnenste als mistlamp. Zijn ze leeg, dan is je Polo helaas zonder mistlampen uitgevoerd.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!