MISTLAMPEN AW

Hansstaal

Bekend lid
978
288
80
De mistlampen van mn nieuwe polo als mede de bochten verlichting vind ik nou niet geweldig. Ik wil deze vervangen door Led maar kan in het instructie boekje er niet achter komen wat het type en het vermogen is, volgens mij H8. Kan iemand mij vertellen wat ik graag wil weten voordat ik de boel los neem? Als we dan toch bezig zijn wat zou het alternatief kunnen zijn?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
De mistlampen van mn nieuwe polo als mede de bochten verlichting vind ik nou niet geweldig. Ik wil deze vervangen door Led maar kan in het instructie boekje er niet achter komen wat het type en het vermogen is, volgens mij H8. Kan iemand mij vertellen wat ik graag wil weten voordat ik de boel los neem? Als we dan toch bezig zijn wat zou het alternatief kunnen zijn?

In het POLO MK6 2018 HIGHLINE R-lINE - LEVERTIJD ??? topic staat info over te gebruiken leds, en weerstanden om het goed te laten werken.
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 
Hoi iedereen,

heb sinds een paar maanden een VW Polo AW 1.0 95pk in het wit (inmiddels 10.000 km gereden).
Wilde ook LED mistlampen, omdat dit mooier staat met de DLR lichten.

Deze heb ik besteld:
https://nl.aliexpress.com/item/CNSU...300.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.501b4c4dhHvaUT

ziet er heel mooi uit en paste ook prima.
Alleen nu geeft de auto een melding (deed hij eerst niet!) dat er naar de lampjes gekeken moet worden.
Enig idee hoe ik deze melding permanent weg haal?

Menno
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95PK 
voorschakel weerstanden van 50W vermogen monteren, heb ik ook gedaan, geen enkele signalering op het dashboard.
Ik heb een compleetste bedrading setje nog liggen , en staat op het forum te koop.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
ziet er heel mooi uit en paste ook prima.
Alleen nu geeft de auto een melding (deed hij eerst niet!) dat er naar de lampjes gekeken moet worden.
Enig idee hoe ik deze melding permanent weg haal?

Menno

Even om coderen met VCDS/VCp zal de oplossing zijn vermoed ik zoals ook op de golf /octavia enz. Polo nog niet hoeven proberen maar vanwege dezelfde besturing verwacht ik dit wel. Door aan te geven dat er LED in zit en de waardes aan te passen is het opgelost zonder weerstanden te moeten plaatsen die bloedheet worden.
 
Geldt dat ook voor led achteruitrijlampen,?

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

Nog nooit hoeven coderen en volgens mij valt die namelijk buiten de lampcontrole. Maar denk dat deze anders wel een aansturing heeft en codeerbaar is
 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
Nog nooit hoeven coderen en volgens mij valt die namelijk buiten de lampcontrole. Maar denk dat deze anders wel een aansturing heeft en codeerbaar is

Valt wel binnen de lampcontrole helaas, heb er zelf led in met voorschakelweerstand. Maar geeft zelfs dan af en toe een melding op het dashboard.
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!