Milanese CAR check Uitroepteken

Wie kan mij uitleggen wat dit betekend krijg dit als foutmelding
 

Bijlagen

  • 688D1AD3-C967-48A8-9A93-E1D407D94741.jpeg
    688D1AD3-C967-48A8-9A93-E1D407D94741.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 160
vw polo 6c  vw polo 6c  1.4 
Hij zegt dat er op meerdere plekken in de auto de kmstand word opgeslagen.
De ene plek waar hij word opgeslagen komt niet overeen met de andere plek waar hij word opgeslagen.
waarschijnlijk is de kmstand van je auto teruggedraaid!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: M.U.Y
Hij zegt dat er op meerdere plekken in de auto de kmstand word opgeslagen.
De ene plek waar hij word opgeslagen komt niet overeen met de andere plek waar hij word opgeslagen.
waarschijnlijk is de kmstand van je auto teruggedraaid!
Die lijkt wel flink teruggedraaid te zijn! Van 550k naar 82k...
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180pk 
Is dit de Carly app? Ik vraag het me af of dit wel helemaal klopt en waar hij die gegevens dan uit haalt want dit verschil is wel erg groot :)

Informeer eens bij de leverancier van de App die kan je er vast meer over vertellen
 
Of er is een keer een andere ECU geplaatst (een gebruikte) naast de instrumentencluster wordt de afgelegde kilometerstand ook in de ECU opgeslagen namelijk. een keer met VCDS of OBDeleven uitlezen.
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!