Mijn Vw Polo 9N3

Hallo,

ik ben Steef, wonende in het heuvellandschap van Limburg.
Hierbij wilde ik mijn Polo laten zien, hij is nu reeds al anderhalf jaar in mijn trotste bezit.

3135fg6.jpg


Zijn eerste tenaamstelling was in februari 2008 en ik heb hem in oktober 2014 gekocht bij de VW dealer in Zwolle (dat waren de 3x 4 uur in de auto zitten zeker waard). Gekocht met een lage Km stand van net geen 37.000. We zijn nu 1 jaar en 5 maanden later en er staat nog geen 45.000 op de teller. Hij (zij/ het) wordt iedere 2 weken op zondag gewassen en iedere zondag netjes bijgehouden met ruitenwisservloeistof/ banden oppompen en alle olietjes en andere dingen gecontroleerd.

2ywg7bd.jpg


Er zit vrijwel alles op en aan wat toen standaard was, zoals de verwarmde buitenspiegels en knipperlichten erin. De auto is volledig in carrosserie kleur, wat zeker mijn voorkeur is! Nu heb ik al meerdere malen de intentie gehad om hem te tunen. Ik vind persoonlijk de originele velgen niet zo mooi, ze zijn een beetje "saai". Hier had ik graag mooie zwarte onder gehad met rode remklauwen, helaas heb ik het niet alleen voor het zeggen en wil het meisje het absoluut niet....

1441chk.jpg


Ook de bekleding met de kleurige strepen heeft niet mijn smaak, maar ze zitten wel lekker. Wederom mocht ik geen andere stoelen erin zetten haha. Daarnaast natuurlijk de lampen. Mooie led- Angel eyes erop en aan de achterkant mooie led verlichting, maar ook dit blijft enkel en alleen waarheid in mijn dromen. Ze zegt wel eens, indien je dat laat inbouwen slaap je op de bank, aangezien die niet zo heel lekker ligt, blijf ik toch maar bij de huidige set.

292mbgz.jpg


Maar! Ik mocht wel een "upgrade" doen aan de boxen, dus ook meteen maar groots uitgepakt. Een kleine subwoofer met 1.000 watt in het kofferbakje gezet, wel moest er voor in de auto een uitschakelaar zijn. Die zit er dan ook in met een afstandbediening. Dus als ik rij trilt de achterbank los en als de vriendin rijdt staat die mooi uit. Misschien wel iets te groot uitgepakt, na 1 uur muziek draaien moet toch echt de auto gestart worden anders is de accu leeg getrokken (dat is dus af en toe snel poetsen!).

35ko8k3.jpg


Naast deze mooie Polo, ben ik ook in bezit van een transporter (1.9 TDI). Gechiptuned en wel lever die 135 PK, maar toch trekt de Polo met zijn 75 PK hem op het rechte stuk eruit. (Daarnaast ben ik zelf nu op zoek naar een Golfje, dit wordt dan MIJN auto die ik helemaal kan gaan tunen naar mijn smaak :))

Met vriendelijke groet,
Steef
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 75 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Robin66079
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!