Mijn Volkswagen Polo: Blauwtje
Mijn Volkswagen Polo: Blauwtje

Showroom Mijn Volkswagen Polo: Blauwtje

Hierbij mijn nieuwe aanwinst genaamd: Blauwtje. Het is een full spec polo (Behalve zonnedakje :( ) Ik heb er nu bijna 15k kilometer op zitten en hij rijdt als een zonnetje :)
Merk
Volkswagen
Model
Polo AW
Uitvoering
R-Line
Kleur
Reef Blue
Bouwjaar
2022
Zo, wat een unit! Prachtige Polo! :hearteyes:
Veel veilige km's gewenst, en veel leesplezier op dit forum! :cool:;)
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Mirano
Schitterend! Veel veilige kilometers gewenst


Misschien heb ik het gemist, maar heb je deze Auto zelf besteld. Of heb je deze uit voorraad kunnen schaffen?
Heb zelf vrijwel een identieke Polo Rline business + (DSG 95pk. Alle opties en dus ook het design pakket met panodak alleen geen multimedia Plus genomen i.v.m. behoud van fysieke volume knoppen etc.) in bestelling staan sinds november 21. Hij is echter al 3x uitgesteld. Van week 20 naar 26, van week 26 naar week 48 2022.

En zo'n maand geleden weer naar week 19, 2023. En ik moest afstand doen van side assist omdat het anders nog langer zou gaan duren
Ben dus wel eens benieuwd of jij ook zulke tijden hebt mee moeten maken.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf  1.0 BlueMotion 115pk 2017 - Polo Rline Business+ DSG 2022 in bestelling staan. 
En dat lange wachten is nu net de reden dat ik een standaard voorraadmodel heb gekocht, zonder veel opties helaas.
Maar ik ben toch dik tevreden.

Snap ik inderdaad. Maar de geboden voorraad modellen die er staan zijn dus inderdaad met veel minder opties dan ik heb besteld. Ik zie zelden een full option polo voorbij komen helaas.

En juist de opties maken wat mijn betreft ook toch wel echt of een auto de moeite waard is. Ik rij nu in een golf en ga juist een stapje 'lager' omdat ik de ruimte niet nodig heb, en ik voor de prijs van een Golf Life nu een Polo Rline Business+ met DSG en Panodak, Matrix Led lampen, digitaal cockpit pro, Camera, assitance pakket en 17 inch Bergamo velgen etc. kan rijden. Wat mij betreft is dat een compleet andere uiterlijk van de auto dan de standaard polo life of style op 15 inch velgen natuurlijk.

De auto's die in voorraad staan zijn daarnaast nog ruim 3-4k duurder ook, dat moet je niet willen betalen voor een toch al steeds duurder wordende auto lijkt mij ;)..
Kijk voor de grap maar eens op een website als dat van Pon of Pouw, en zoek de fiscale nieuwprijs van een auto maar eens.

Zie onderstaand voorbeeld;
Daar vragen ze voor een demo auto met (+-1500km) op de teller bijna 40K(!) voor. Terwijl de fiscale prijs op zon 35K zit.

MicrosoftTeams-image (7).png

MicrosoftTeams-image (8).png
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf  1.0 BlueMotion 115pk 2017 - Polo Rline Business+ DSG 2022 in bestelling staan. 
Voor de prijs ging het mij niet, ik had graag diverse extra opties gehad, maar de R-Line waar ik voor ging kijken was helaas net verkocht en aangezien ik geen zin had om ongeveer 1 jaar of langer te wachten heb ik deze gekocht.
Mijn vrouw is echter al niet zo blij met alles wat deze er op en er aan heeft, ik ben tevreden.
Aangezien wij nog maar heel weinig rijden vind ik het prima zo en anders kijk ik gewoon volgend jaar weer voor een nieuwe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mirano
Schitterend! Veel veilige kilometers gewenst


Misschien heb ik het gemist, maar heb je deze Auto zelf besteld. Of heb je deze uit voorraad kunnen schaffen?
Heb zelf vrijwel een identieke Polo Rline business + (DSG 95pk. Alle opties en dus ook het design pakket met panodak alleen geen multimedia Plus genomen i.v.m. behoud van fysieke volume knoppen etc.) in bestelling staan sinds november 21. Hij is echter al 3x uitgesteld. Van week 20 naar 26, van week 26 naar week 48 2022.

En zo'n maand geleden weer naar week 19, 2023. En ik moest afstand doen van side assist omdat het anders nog langer zou gaan duren
Ben dus wel eens benieuwd of jij ook zulke tijden hebt mee moeten maken.

Hey,

Ik zie nu pas je berichtje! Ik heb deze bij Pon vandaan via een indirect lijntje. Ik had namelijk een verzoek er uit staan om deze te zoeken, en zo hadden ze de exacte configuratie staan. Prijs was 32.000.. Hoop geld.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 Turbo 110PK - Full option 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!