Mijn raam opent niet

Ik heb het raam helemaal open en dan hoorde ik geluid. Daarna wordt het raam niet meer dicht, ik heb het zelf met mijn hand dicht gedaan. Maar als ik op de knop klik, hoor ik wel geluid.
 
Volkswagen  Polo  1.4 
Ik heb het raam helemaal open en dan hoorde ik geluid. Daarna wordt het raam niet meer dicht, ik heb het zelf met mijn hand dicht gedaan. Maar als ik op de knop klik, hoor ik wel geluid.
Goedemorgen Khalid

Dan heb je kans dat je staalkabel van je raammechanisme geknapt is en dat er staaldraad tussen het draaiende gedeelte van je raammotor is gekomen.

Mvg.Patrick
 
Volkswagen  Polo 6n2  1.4 16v 101 pk 
Precies het zelfde bij mij gebeurt afgelopen dinsdag.
Nieuw raam mechanische besteld en ga deze morgen vervangen.
Kreeg mijn raam ook niet meer dicht en voordat het gebeurde hoorde ik enorm gekraak.
Dinsdag het hele zooitje open gehad en voelde inderdaad een gebroken kabel.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Precies het zelfde bij mij gebeurt afgelopen dinsdag.
Nieuw raam mechanische besteld en ga deze morgen vervangen.
Kreeg mijn raam ook niet meer dicht en voordat het gebeurde hoorde ik enorm gekraak.
Dinsdag het hele zooitje open gehad en voelde inderdaad een gebroken kabel.
bedankt voor je reatie!
Is het moeilijk om zelf te maken?
 
Volkswagen  Polo  1.4 
Knip de ty-rip op het wieltje van het nieuwe mechanisme NIET door voordat het helemaal gemonteerd zit. Dan kun je namrlijk weer een heel nieuw mechanisme kopen Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Haha
Waarderingen: DeeOow
bedankt voor je reatie!
Is het moeilijk om zelf te maken?
yo, ja dit is heel goed zelf te doen.
ik was denk ik maximaal uurtje bezig met demonteren en monteren.
erna gaat het raam weer open alsof de auto nieuw is.
je hebt wel een paar merken, ff goed opletten welke je besteld en kijk gelijk of die voor links of rechts is.
sommige websites vermelden dat namelijk niet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
yo, ja dit is heel goed zelf te doen.
ik was denk ik maximaal uurtje bezig met demonteren en monteren.
erna gaat het raam weer open alsof de auto nieuw is.
je hebt wel een paar merken, ff goed opletten welke je besteld en kijk gelijk of die voor links of rechts is.
sommige websites vermelden dat namelijk niet.
Zou je mij meer uitleg geven hoe je het hebt gedaan en wat je nodig hebt,als je kan?
 
Volkswagen  Polo  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!