Mijn polo 6c
Mijn polo 6c

Mijn nieuwe polo 6c

Merk
Polo
Model
6c
Uitvoering
1.0 75 pk Comfortline Bluemotion
Kleur
Zwart
Bouwjaar
2014
Goedenavond,

Sinds vorige week vrijdag ben ik de eigenaar van een Polo 6c. Hiervoor reed ik met ik in veel plezier in een Volkswagen Up. Voor de liefhebbers, deze auto staat op dit moment te koop bij Volkswagendealer van Udenhout in Son en Breugel.

Afgelopen hebben ik al aardig mijn best gedaan om de auto nog leuker te maken. De achterruiten zijn getint (85% lichtdoorlatend), 17 inch GT gemonteerd, een multifunctioneel stuur laten inbouwen bij Cartronic in Den Haag, inleg stel piano black rondom de radio geplaatst en GTI stoelen gemonteerd.

Aanstaande donderdag heb ik een afspraak bij de dealer om de Mijn Volkswagen App te laten inbouwen. Het inbouwen van deze app is mogelijk bij alle Polo's vanaf 2010.

Graag zou ik (in de verre toekomst) nog een Discover Media systeem plaatsen in de auto. Of er forumleden zijn die hier ervaring hebben met het inbouwen van dit systeem en of dit überhaupt mogelijk is hoor ik graag.
IMG_9701.jpg IMG_9722.jpg IMG_9737.jpg IMG_9767.jpg
 
VW Polo  6c Bluemotion  1.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!