Aram's eerste VW.

MDI = Media Device Interface
203747450-w470-h336.jpg


Ik heb even gechecked, ik heb die aansluiting niet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 130PK 
Still worth it.. :)

Ik heb de auto nu bijna een week rijdend en ik moet zeggen dat het me wel bevalt, hij is lekker comfortabel en luxe.
Vergeleken bij mijn vorige auto is dat dan ook weer niet moeilijk:





Ik heb nog wel wat vragen over mogelijkheden met het VCDS.
Een maat van me heeft op z'n Golf de mogelijkheid dat de rechter buitenspiegel naar beneden kantelt als hij naar z'n achteruit schakelt.
Is dat iets wat met VCDS in te schakelen is?

En is het mogelijk dat de LEDS aangaan/blijven als je de auto ver/ontgrendeld?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 130PK 
Thanks guys,

Ik heb voor een goede prijs een coilover set van AP kunnen kopen, alleen miste de achterste schokbrekers kwam ik later achter.
Maar ik heb het er toch maar even onder gezet.
Ik wilde vooral een iets minder slap onderstel en de achterkant iets lager, het is geen groot verwchil maar ik ben nu wel blij met hoe hij is geworden.



Before:



After:



Before:



After:



Before:



After:

 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 130PK 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en peterpolo
lekkerrr, kan je kontje nog niet iets meer omlaag ? Hoe rijd de AP schroefset ? Ik rijd op AP dempers & veren.

Nee, dit is wat hij met deze set maximaal zakken kan aan de achterkant.
Als je de stelunits bewerkt zou je lager moeten kunnen.

Ik vind de achterkant zelf perfect zo, als ik iets zou veranderen zou de voorkant nog iets omhoog gaan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 130PK 
Nou, ik heb een tijdje gereden met dit onderstel en ik ben er niet echt tevreden mee.
Het moet veel comfortabeler kunnen.

Anyway, er zitten nu zwarte logo's op:







De snorharen in de grille worden nog antraciet gemaakt.

Ik heb nu de zwart gespoten onderdelen voor de voorbumper binnen, maar die moeten wel overgespoten worden helaas.
Zodra die klaar zijn kan eindelijk de gespoten voorbumper erop.

Dan heb ik nog een zwart hemeltje van een GTI ingebouwd, behalve de a-stijlen want ik wil nog een beter speaker setje inbouwen en ze zijn nogal fragiel.
Er zitten wat meer lampjes in dit hemeltje dus Iicha heeft een kabelsetje voor me gemaakt.







 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 130PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!