mijn aanpassingen, AW

Marc Vuylsteke

Premium lid
986
369
102
deze lijst met aanpassingen zijn reeds uitgevoerd, en vroeg mij af welke er eventueel nog beschikbaar zijn..

Active info display kleuren looks naar GTI
Discover omzetten naar kleuren en looks GTI
Looks AID (Active info display) aanpassen
Perfomance monitor (sport monitor, geactiveerd)
Voice control (geactiveerd)
think blue trainer (Verwijderd)
Dagrijverlichting instelbaar in het menu
aanpassen helling assistent (tijdsduur en hellingsgraad)
Comming/leaving home (bij openen deur)
Comming/leaving home op andere verlichtingsdelen (deze is nog niet uitgevoerd)
DRL’s uit bij optrekken handrem
Claxon bij openen en sluiten
Piep/claxon aanpasbaar in menu
Alarm activeren indien geen OEM alarm
Rijschoolmodus (in MMI)
Off road menu (in MMI)
Bijtankhoeveelheid in AID
Stopwatch in AID
Olie temperatuur in AID
Verbruiksweergave aanpassen (werkelijk verbruik en actieradius)
Lichtsensor aanpasbaar in menu
Ramen automatisch sluiten bij afsluiten auto tevens in het menu aanpasbaar
Comfort knipperlicht aanpassen (1…5x)
Weergave snelheid climatronic (in auto stand)
Start/stop systeem uitgeschakeld
SD kaartsloten vrijgeschakeld (mogelijkheid om andere kaarten dan die van vw en grotere te gebruiken)

deze had ik er nog graag bij gehad:
Jammer genoeg werkt deze niet ( needle sweep) op mijn AID.
DSG olie temp op AID had ook leuk geweest maar is blijkbaar niet mogelijk op de polo.
knipperlichten aan (samen met de andere knipperlichten) bij openen en sluiten wagen zou ook leuk zijn.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: rs860 en Agaam
ja hoor, allemaal al.
maar vind de rode gti versie nog altijd het mooist.
 

Bijlagen

  • tempImage0FluIt.png
    tempImage0FluIt.png
    12.8 MB · Weergaven: 96
  • tempImageONUeGL.png
    tempImageONUeGL.png
    13 MB · Weergaven: 91
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
deze lijst met aanpassingen zijn reeds uitgevoerd, en vroeg mij af welke er eventueel nog beschikbaar zijn..

Active info display kleuren looks naar GTI
Discover omzetten naar kleuren en looks GTI
Looks AID (Active info display) aanpassen
Perfomance monitor (sport monitor, geactiveerd)
Voice control (geactiveerd)
think blue trainer (Verwijderd)
Dagrijverlichting instelbaar in het menu
aanpassen helling assistent (tijdsduur en hellingsgraad)
Comming/leaving home (bij openen deur)
Comming/leaving home op andere verlichtingsdelen (deze is nog niet uitgevoerd)
DRL’s uit bij optrekken handrem
Claxon bij openen en sluiten
Piep/claxon aanpasbaar in menu
Alarm activeren indien geen OEM alarm
Rijschoolmodus (in MMI)
Off road menu (in MMI)
Bijtankhoeveelheid in AID
Stopwatch in AID
Olie temperatuur in AID
Verbruiksweergave aanpassen (werkelijk verbruik en actieradius)
Lichtsensor aanpasbaar in menu
Ramen automatisch sluiten bij afsluiten auto tevens in het menu aanpasbaar
Comfort knipperlicht aanpassen (1…5x)
Weergave snelheid climatronic (in auto stand)
Start/stop systeem uitgeschakeld
SD kaartsloten vrijgeschakeld (mogelijkheid om andere kaarten dan die van vw en grotere te gebruiken)

deze had ik er nog graag bij gehad:
Jammer genoeg werkt deze niet ( needle sweep) op mijn AID.
DSG olie temp op AID had ook leuk geweest maar is blijkbaar niet mogelijk op de polo.
knipperlichten aan (samen met de andere knipperlichten) bij openen en sluiten wagen zou ook leuk zijn.
edit:

waarschuwing (voor het inschakelen van de verlichting op de 0 stand en standslicht stand) op het AID uitgeschakeld, vond het irritant.
alsook het geluid en waarschuwing van sleutel in contact bij openen deur uitgeschakeld.
auto unlock door bij het in de stand P zetten (DSG) heb ik nog niet gevonden. mocht iemand deze weten.. ;) ;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Heb je standaard als optie de comming home/leaving home functie? Ik snap niet wat je daar aan verandert hebt.
Binnenkort wil ik dat ook gaan aanzetten, maar heb geen automatische verlichting.
 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
Heb je standaard als optie de comming home/leaving home functie? Ik snap niet wat je daar aan verandert hebt.
Binnenkort wil ik dat ook gaan aanzetten, maar heb geen automatische verlichting.
de tijdsduur langer kunnen maken dan 30sec en de gevoeligheid van de sensor instellen, en activeren via open deur, kan ook gewoon automatisch bij contact uit, en standaard staat het op manueel dacht ik.(1x lichtsignaal trekken)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
ja idd bij CH/LH knipperlichten in de spiegels aan, dit bedoel ik.
of al mee knipperen bij het openen en sluiten zou ook al leuk zijn.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Mee knipperen met open en sluiten doen ze al als het goed is. Als ik me niet vergis even kijken naar Kanaal 16 en kanaal 17 voor de spiegel knippers en coderen met CH/LH. Heb dit zelf gedaan maar moet anders specifiek een kijken welke kanelen het waren.
 
ja idd, knipperen doen ze bij openen en sluiten. had er zelfs geen erg meer in;) heb juist nog eens gekeken.:cool:
als het eens past maak ik nog wel eens een afspraakje om dit te regelen (pinkers in spiegels samen met ch/lh. maar zal noodgedwongen nog even duren, volgende week zware schouderoperatie. paar maanden out. komt wel goed.
ivm mijn lijstje, denk dat er niet zo veel meer toe te voegen is kwa aanpassingen op mijn Comfortline uitvoering zeker?.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
ja idd, knipperen doen ze bij openen en sluiten. had er zelfs geen erg meer in;) heb juist nog eens gekeken.:cool:
als het eens past maak ik nog wel eens een afspraakje om dit te regelen (pinkers in spiegels samen met ch/lh. maar zal noodgedwongen nog even duren, volgende week zware schouderoperatie. paar maanden out. komt wel goed.
ivm mijn lijstje, denk dat er niet zo veel meer toe te voegen is kwa aanpassingen op mijn Comfortline uitvoering zeker?.
rechts inhalen met adaptive cruise control dat zou ik nog wel willen en turbolag kan ook minder met vcds
 
Mooi lijstje hoor! Deze mis ik nog en zijn ook leuk:

- Sleutel altijd actief (om van buitenaf de auto af te kunnen sluiten met draaiende motor)
- Audi Throttle mod (gasrespons verhogen)
- Start/stop engine knop verlichting met hartslag animatie
- XDS differentieel inschakelen
- Noodremlichten activeren
- Boost functie ACC: Auto laten accelereren via knop op het stuur
 
Mooi lijstje hoor! Deze mis ik nog en zijn ook leuk:

- Sleutel altijd actief (om van buitenaf de auto af te kunnen sluiten met draaiende motor)
- Audi Throttle mod (gasrespons verhogen)
- Start/stop engine knop verlichting met hartslag animatie
- XDS differentieel inschakelen
- Noodremlichten activeren
- Boost functie ACC: Auto laten accelereren via knop op het stuur
- Audi Throttle mod (gasrespons verhogen)
- Noodremlichten activeren
die heb ik ook ;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!