Middelste dashboard display werkt niet.

Dan denk ik dat je display stuk is, dan moet je een nieuwe teller kopen.
Een nieuw scherm erin plaatsen en solderen is veel werk ivm de kut kabel van het schermpje.
En je moet de teller opnieuw inleren en de sleutels koppelen.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Omg , kan ik niet gewoon iets doen met knopjes iets te resetten om te kijken of dat helpt??? :(
Als het display zelf kapot is niet, maar ik moet zeggen ik heb nog niet eerder gehoord dat het display kapot gaat in een teller.
Het display zelf is namelijk best solide.
Maar wat @Franklin Polo6C zegt, ik zou gelijk een seat toledo teller monteren met MFA+ als je toch bezig bent.
Goedkope teller met MFA+ kan je gelijk olietemp zien etc.

Dus je kan naar de dealer gaan voor controle, maar dat kost je wss al meer aan uurloon dan een complete teller + inleren bij elkaar.
Een teller van polo 6r koop je voor 50-100 euro, en inleren ook tussen 50-100.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!