Michel6C z’n Golf GTI Ed35

Naar mijn weten zou ik de modellen van de Golf 6 GTi tot eind 2010 overslaan i.v.m. ketting problemen.

Scheelt dat de ed35 geen ketting heeft , maar een distributie riem. Deze golf heeft af fabriek de r20 motor CDL. Deze heeft geen ketting.
De motor van de normale gti is een ketting motor.

En als je hem zou laten staan om de ketting problemen. Dan kun je bijna geen enkele vag kopen voor 2013
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie, Robin en Jay511
Scheelt dat de ed35 geen ketting heeft , maar een distributie riem. Deze golf heeft af fabriek de r20 motor CDL. Deze heeft geen ketting.
De motor van de normale gti is een ketting motor.

En als je hem zou laten staan om de ketting problemen. Dan kun je bijna geen enkele vag kopen voor 2013
ketting vervangen dan is het wel opgelost tog? als je de auto voor een koopje krijgt
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
En houd er rekeing mee dat het vaak afgetrapte auto's zijn

Je hebt ook liefhebbers :rolleyes: je moet gewoon weten wat je koopt, en je moet goed je huiswerk doen. That’s it... en met een occasion moet je altijd wel wat geluk hebben.

Zo heb ik mijn ed35 van de eerste eigenaar gekocht + dealer onderhouden , met een huidige km stand van 108k :).
Je moet gewoon goed zoeken.
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Je hebt ook liefhebbers :rolleyes: je moet gewoon weten wat je koopt, en je moet goed je huiswerk doen. That’s it... en met een occasion moet je altijd wel wat geluk hebben.

Zo heb ik mijn ed35 van de eerste eigenaar gekocht + dealer onderhouden , met een huidige km stand van 108k :).
Je moet gewoon goed zoeken.
Nap aanwezig?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!