Michaelk88's White Polo 6R 1.2 TSI DSG

Hallo beste Polo liefhebbers,

Ook ik zal me maar even voorstellen.
Ik ben Michael woonachtig in Rotterdam en ik ben morgen (weer) trotse eigenaar van inmiddels mijn 2e polo.

Hiervoor heb ik 6 jaar een mooie zwarte 1.6 seat leon (Facelift) gereden die ik helemaal naar mijn smaak heb gemaakt.

Ik heb me al een tijdje aangemeld op het forum om ook mijn polo voor te stellen en de veranderingen met jullie te delen maar, mijn eerste polo een Zilvere 1.2TSI DSG werd me niet gegund en was na bijna 2 maanden al verdwenen... ( Zie profiel foto)

Na een gunstige meevaller bij de verzekering toch maar weer opzoek gegaan naar weer een mooie polo.

En na een intensieve zoek toch ben ik via een vriend van mij bij de Mercedes dealer een mooie..
Witte volkswagen polo 6R 1.2 Tsi Highline tegen gekomen uit het bouwjaar 11-2012 met 80K op de teller en van de eerst eigenaar.
De auto is nagenoeg vol met veel nodige opties op een standaard uitvoering.

Hieronder even snel een paar fotos die ik heb mogen maken tijdens de proefrit!

2d5jkg.jpg


14lpkl1.jpg
nxvqzp.jpg
2mq71oy.jpg


Ik hoop nog flink wat uurtjes op het forum te mogen door brengen en ik zal jullie op de hoogte houden van mijn veranderingen.

Mer Vriendelijke Groet,
Michael.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari en tonykart
Zeker wat leuke opties, veel plezier met je nieuwe Polo!

Vond die velgen op je vorige trouwens best tof staan, wat zit er op deze nu?
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Michaelk88
Zeker wat leuke opties, veel plezier met je nieuwe Polo!

Vond die velgen op je vorige trouwens best tof staan, wat zit er op deze nu?

Ja die vond ik ook echt mooi waren golf 7 gti Reps

Ik krijg deze polo op stalen velgen met winterbanden en een setje 15 inch standaard velgen met zomerbanden.:(
Niet echt heel spannend. maar er komen polo 6C gti velgen onder. die vind ik er heel mooi onder staan.

Welkom!

Dat is een mooie uitgeruste polo:mrgreen:

jaa dankje! zeker, op knopjes op het stuur en automatische lampen regeling Dag/nacht kan ik me niks bedenken wat er nog op zou moeten haha!

haha nouja, een R-line pakket aan de buitenzijde dan ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
Hallo,

Gister heb ik mijn polo opgehaald en ben superrrr blij. ik heb heel de dag gepoetst en schoon gemaakt en het is werkelijk een pareltje!
geen woorden maar fotooo's!


2qwhfyc.jpg

116rssn.jpg
24cxf9l.jpg

2a7j5ud.jpg


Is walk me home light en automatische verlichting makkelijk realiseerbaar?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Je hebt zo'n kabelboom nodig:
https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/2x-polo-6r-auto-light-kabelboom-te-koop.11051/

Ik kan er wel eentje maken op verzoek. In de PDF staat ook wel een kabelschema, voor als je zelf handig bent met kabels maken.

Ik heb de handleiding doorgenomen, en bij stap 2 was ik de "draad" al kwijt hahaha, als het geen plug en play is dan houd het op voor mij, ik heb gelukkig wel iemand in de buurt met VDCS.

als het makkelijk te installeren is wil ik er 1 bij je bestellen (en gelijk betalen)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!