MIB2 conversie - USB vervangen

Hallo mede forumleden!

Ik heb hier een tijdje naar gezocht, maar kan er weinig specifieks over vinden.

Voor mijn VW Polo 6C heb ik een tijdje terug de overstap gemaakt van een MIB1 headunit naar een MIB2 head unit.
Nu werkt alles inclusief Android Auto, alleen informeerde de verkoper mij al dat voor Apple Carplay de USB vervangen moet worden om iPhones te ondersteunen.

Nu heb ik via de Volkswagen dealer een nieuwe USB connector waar dit op moet werken, alleen heb ik een probleem.

Hoe haal ik de originele USB connector eruit om deze met de nieuwe te vervangen? Dit gaat dus enkel om de connector, niet de bekabeling.

Ik heb al geprobeerd deze eruit te halen vanuit de buitenkant, maar dit lukt tot nu toe niet.

Tips?
(foto usb connector van Google)
 

Bijlagen

  • Original-VW-Polo-6C-GTI-USB-Buchse-USB.jpg
    Original-VW-Polo-6C-GTI-USB-Buchse-USB.jpg
    22 KB · Weergaven: 26
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!