Mf stuur

Beste leden,

Er zijn talloze topics over mf sturen, maar de meeste zijn allemaal net weer ff anders dan wat ik heb. Met name het feit dat ik een discover media systeem heb en meestal lees over een rns.

Ik heb een polo van 2017, een beats uitvoering geïmporteerd uit Duitsland. Mooi dingetje, maar ik mis echt het MF stuur omdat ik dit in m’n vorige auto wel had.

Inbouwen dus die hap dacht ik! Zoeken, zoeken en zoeken, maar ik kom er niet helemaal uit. Ten eerste al een 6R of een 6c? Gezien m’n bouwjaar dacht ik een 6C te hebben. De verschillen zijn vast niet heel groot overigens voor mijn vragen.

Ik heb een lederen stuurwiel met zwarte inzetten en ik kwam -cheap ass- de volgende mod tegen:
http://s.aliexpress.com/BBreuA77
Datzelfde zwarte plastic heb ik ook. Alleen dus geen knoppen, en die wil ik nu zo graag.

1. Past mijn airbag nu wel of niet in een nieuw stuur met knoppen. Ik wil dus een gelijk stuur alleen met knopjes.
2. Moet ik nog andere bekabeling kopen en waar doe ik dat?
3. Ik lees steeds iets over een module die soms al in het stuur zit. Betekend dit dat als ik een origineel tweede hands stuur koop met knopjes deze module altijd in het stuur zit?
4. Als we toch bezig zijn. Er zijn ook sturen te krijgen met schakelflippers. Wordt het verhaal dan weer heel anders of volsta ik met de kabels die genoemd worden in de andere mf stuur topics?

Alvast bedankt voor de antwoorden
 
Volkswagen  Polo 6C Beats  1.0 TSI 110PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!