MF stuur inbouwen met schakel Flippers

Beste leden,

Ik heb heel het forum afgelezen maar ik kom er niet uit. De situatie is al volgt.
Ik heb een polo 1.2 TSI met DSG uit 2010. Deze is door de vorige eigenaar (denk ik) helemaal omgebouwd naar r-line, zo ook het interieur.

Nu zit er een r-line stuur op zonder knoppen en met uitsparingen aan de achterkant waar normaal de flippers in zouden moeten (deze zijn er uit gehaald). Nu heb ik op internet een set VW flippers+module gekocht, en deze wil ik graag in laten bouwen. Kan iemand mij hierbij helpen? ik wil hier een goede beloning voor geven (ik woon in Tilburg).

1: het stuur moet gedemonteerd worden en de flippers+module moeten er in gezet worden
2: het stuur moet gecodeerd worden zodat de flippers werken
3: waarschijnlijk moeten er nog draden getrokken worden

Als iemand mij uit kan leggen hoe ik het stuur kan demonteren dan kan ik de flippers er misschien zelf wel inzetten:)

Ik hoor graag of iemand me kan helpen.

IMG_4797.JPG IMG_5462.JPG IMG_7022.JPG IMG_7208.JPG
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!