Showroom MessiBanani - 6R 1.2 TDI

Hoi allemaal,

Ik ben MessiBanani, 27 jaar en jaren gereden in en sinds weken in bezit van de witte op Diesel gedreven Polo Bluemotion 1.2, 3cilinder tubootje.
Deze heb ik overgekocht van mijn ouders, omdat ik de auto niet kwijt wilde.

We hebben echt veel meegemaakt met de auto. Om te beginnen de aankoop. Blitz fijn autootje. Had mijn hart op de eerste blik.
Na een jaar de fabrieksupdate gegeven en toen begon de ellende; EGR stuk. (Nogsteeds wachtende op de PON aansprakelijkheids collectief) - Als iemand inmiddels weet waar en hoe, hit me up please. Ze zijn ons degelijk een paar honderd schuldig- Deze is vervangen.

Nu het mijn auto is heb ik de auto laten chippen om weer vanouds vlot door te kunnen zonder dips en gevoel dat je auto niet vooruit te branden is.
Verder sta ik open voor toevoegingen van accessoires aan het interieur etc. De kappen moéten een keer los geweest zijn Stick Out Tongue. Ik ben niet vies van losmaken en vastzetten.
Als ik ermee aan de slag ga houd ik jullie natuurlijk ook op de hoogte.

Ik kijk zelf uit naar de community van dit wagentje en hoe problemen uitdagingen worden.

Laten we samen vele kilometers maken!

Vriendelijke groet,
Messi
 
Volkswagen  Golf 8 GTE  1.4 TSI 
Welkom op 't forum!
Hier vind je genoeg leuke upgrades die je zou kunnen doen. Als je er eenmaal aan begint, raak je verslaafd haha, dus je bent gewaarschuwd Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: MessiBanani
Groetjes uit het regenachtige Texel!

Inmiddels weer ertussenuit. Dit keer lekker op Texel.

Trouwens heb ik vorige weken OBD11 binnen gekregen.
♤Bochtverlichting geprogrammeerd.
♤Nu gaan alle deuren open met één druk. Voorheen was dat eerst bestuurders deur en tankdop en dan nogmaals drukken om de overige deuren open te maken.
♤Deuren autolock va 15km/uur en auto ontgrendel als de sleutel uit t contact gehaald wordt. :)

-Verstuurd vanaf mn mobiel
- Dit is mijn 2e post. Hopelijk een beetje goed geplaatst :)
 

Bijlagen

  • 20201115_144557.jpg
    20201115_144557.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 39
  • 20201115_143349.jpg
    20201115_143349.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 39
Volkswagen  Golf 8 GTE  1.4 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!