Martien wilt zich Even voorstellen.

Martien

Premium lid
475
170
70
Hallo

Ik zal me even voorstellen aangezien ik hier nieuw ben.
Zoals de topic titel al aangeeft ben ik overgestapt Volkswagen, een polo welteverstaan uit 2011 1.2 bluemotion en als ik het goed gezien heb in het chassisnummer is het een 6r.
34 jaar oud ben ik getrouwd en hebben samen een zoon van 3 jaar, voorheen had ik een Audi A4 b6 2.0 automaat.
Ik moet zeggen ik moet even wennen kwa alles, het is ook nogal een verandering maar zoals ons pap het zegt met die Audi rijd je het brood van de plank.
Dus het was tijd voor iets anders.

Nu ben ik hier op het forum terecht gekomen omdat ik er maar niet uit kwam met de verlichting die ik wil.
Het is niet zo dat ik heel de auto ga veranderen net als vroeger toen ik nog jong was
044.gif
maar ik heb wel een gadgetlist voor de polo.

Zoals alle verlichting vervangen voor led, multi stuur,een logo camera, een originele woofer.maar daar zal ik waar nodig een topic over aanmaken op de goede plek.

Nou van het audiforum naar het poloforum maar het blijft VAG en met vcds kan ik wel overweg en zo niet dan leer ik het.

Alvast bedankt voor alles
017.gif
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!