MAK Wolf 7.5 x18 ET 49 - VW Polo AW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snowdude

Bekend lid
1,527
758
122
Omdat ik toch liever 19 inch onder mijn VW Polo GTI wil hebben mogen de 18 inch velgen in de verkoop.

Het gaat om de volgende set velgen:

MAK Wolf gepolijst front/zwart
Maat - 7.5 x 18 ET 49
Banden - Continental Sport contact 6 , 215-40-18

De velgen zijn net 4 maanden oud.

Dan is je vraag natuurlijk wat wil Snowdude er voor hebben?

€ 975.00 is de prijs.

vjcm19x4wlybr.jpg


Mocht je interesse hebben in de velgen houd er dan rekening mee dat ik de mijne nog binnen moet krijgen. :mrgreen: Zodra ik deze heb kunnen ze worden opgehaald.
 
Omdat ik toch liever 19 inch onder mijn VW Polo GTI wil hebben mogen de 18 inch velgen in de verkoop.

Het gaat om de volgende set velgen:

MAK Wolf gepolijst front/zwart
Maat - 7.5 x 18 ET 49
Banden - Continental Sport contact 6 , 215-40-18

De velgen zijn net 4 maanden oud.

Dan is je vraag natuurlijk wat wil Snowdude er voor hebben?

€ 975.00 is de prijs.

vjcm19x4wlybr.jpg


Mocht je interesse hebben in de velgen houd er dan rekening mee dat ik de mijne nog binnen moet krijgen. :mrgreen: Zodra ik deze heb kunnen ze worden opgehaald.
Snowdude je bent n homo Stick Out Tongue ;) hahaha je hebt precies de auto zoals ik m wil hebben ;).
Nah serieus, mooie bak man. Ik heb dezelfde besteld maar geen GTI uitvoering maar een met 115 pk DSG, R-Line uitvoering.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!