MAK Wolf 7.5 x18 ET 49 - VW Polo AW

Snowdude

Bekend lid
1.186
63
Omdat ik toch liever 19 inch onder mijn VW Polo GTI wil hebben mogen de 18 inch velgen in de verkoop.

Het gaat om de volgende set velgen:

MAK Wolf gepolijst front/zwart
Maat - 7.5 x 18 ET 49
Banden - Continental Sport contact 6 , 215-40-18

De velgen zijn net 4 maanden oud.

Dan is je vraag natuurlijk wat wil Snowdude er voor hebben?

€ 975.00 is de prijs.

Mocht je interesse hebben in de velgen houd er dan rekening mee dat ik de mijne nog binnen moet krijgen. :mrgreen: Zodra ik deze heb kunnen ze worden opgehaald.

Wacky

Actief lid
Spritmonitor.de
113
28
38
Oss
Omdat ik toch liever 19 inch onder mijn VW Polo GTI wil hebben mogen de 18 inch velgen in de verkoop.

Het gaat om de volgende set velgen:

MAK Wolf gepolijst front/zwart
Maat - 7.5 x 18 ET 49
Banden - Continental Sport contact 6 , 215-40-18

De velgen zijn net 4 maanden oud.

Dan is je vraag natuurlijk wat wil Snowdude er voor hebben?

€ 975.00 is de prijs.

Mocht je interesse hebben in de velgen houd er dan rekening mee dat ik de mijne nog binnen moet krijgen. :mrgreen: Zodra ik deze heb kunnen ze worden opgehaald.
Snowdude je bent n homo Stick Out Tongue ;) hahaha je hebt precies de auto zoals ik m wil hebben ;).
Nah serieus, mooie bak man. Ik heb dezelfde besteld maar geen GTI uitvoering maar een met 115 pk DSG, R-Line uitvoering.

Snowdude

Bekend lid
1.186
63
Snowdude je bent n homo Stick Out Tongue ;) hahaha je hebt precies de auto zoals ik m wil hebben ;).
Nah serieus, mooie bak man. Ik heb dezelfde besteld maar geen GTI uitvoering maar een met 115 pk DSG, R-Line uitvoering.
Goede smaak...maareh setje 18 inch kopen?

Snowdude

Bekend lid
1.186
63
Zal deze maar weer onder de aandacht brengen. :mrgreen: Nog steeds te koop ..... je mag natuurlijk ook een GOED!!! bod doen