1. Beste gast,

Wij raden je aan de foto's die je in je garage plaatst ook als bericht te posten in je eigen "garage". Doordat wij gebruik maken van een standaard plugin van tapatalk is de garage zelf niet zichtbaar. Voorkom teleurstellingen bij je medeforummers en post je foto's dus in je garage en als bericht.

Namens het gehele MyPolo team, bedankt!
    Ontzet Notitie

Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Maik's seat ibiza st fr dynamic

Discussie in 'Mijn "andere" auto' gestart door Maik, 8 aug 2014.

1. Maik

Voormalig Admin

Lid geworden:
    30 jul 2008

5.230
    511
    113
    #1 Maik, 8 aug 2014
    Laatst bewerkt: 16 mei 2015

Na bijna 9jaar een Volkswagen Polo 9N te hebben gereden werd het tijd voor wat anders. De vervanger moest voldoen aan meer luxe (niet heel moeilijk als je bedenkt dat er bijna niets op de Polo zat), moest groter (voornamelijk kofferruimte voor de honden) zijn en niet vergeten een VAG auto zijn. Zijn er dan veel mogelijkheden? We hebben gekeken naar een Golf 7 Variant maar deze werd te duur met leuke opties evenals de Skoda Octavia.
    Een nieuwe Polo zou nog wat te klein zijn dus we kwam al snel bij de Seat Ibiza ST uit (Skoda Fabia combi hebben mijn ouders al). Was in het begin nog direct fan van de auto tot ik een Ibiza ST FR zag. Leuk en sportief aangekleed en voldoet verder aan alle vereisten, daarnaast nog zeer goed betaalbaar! We zijn wezen kijken in Veenendaal voor een witte Ibiza ST FR Dynamic, een demo met alle opties incl panoramadak. Hier ging echter te weinig van af en het is en blijft een gebruikte auto. Dan maar een nieuwe samenstellen.. Het panoramdak hebben wij geschrapt omdat de dakreling dan komt te vervallen en dat de lijn weg haalt uit de ST en daarnaast kost dit € 800,- extra en het dakje kan slechts 5cm kantelen.

Na een vijftal offertes de deal gesloten bij Tigchelaar in Breda, super bedrijf, mooie korting en denken echt met je mee. Resultaat is hierboven te zien. Zijn er nog wensen, zeker maar voornamelijk te doen met de Ross Tech kabel, dus dat scheelt weer.

Wensen:
    - Needle Sweep (Stagging)
    - Verbruik naar Km/h
    - Achterlichten aan bij dagrijverlichting

Spritmonitor.de Seat Ibiza 6J ST FR 1.2 TSI OBD Chiptuning door ZIPtuning naar 137pk & 231Nm (RON95)

RobinInDaHood vindt dit leuk.
  2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. Smets

Smets Active Member

Lid geworden:
    17 feb 2014

443
    38
    28
    Nette bak!!
    Na 9jaar kan ik maar al te goed begrijpen dat je iets nieuwer etc wilt..
    Geniet ervan!

VW Polo GTI 1.4 TSI

4. Klaas18

Klaas18 Active Member

Lid geworden:
    22 jul 2014

240
    35
    28
    Gave auto man! Hele mooie velgen ook!

Spritmonitor.de Volkswagen Polo 9N Comfortline 1.9 SDI

5. crosspoloTSI

crosspoloTSI Well-Known Member

Lid geworden:
    5 apr 2014

1.204
    96
    48
    De kleur maakt de auto af! Gefelicteerd en fijne km's

6. M87

M87 New Member

Lid geworden:
    12 nov 2011

79
    0
    0
    Hele mooie ST FR ! Veel plezier ervan.

7. WobbleKid

WobbleKid Well-Known Member

Lid geworden:
    22 apr 2012

1.167
    232
    63
    Nette wagen kerel! Geniet ervan.

BTW; heb zelf wel pano dak en vind dat echt zooooo fijn. Maargoed als daardoor de lijn uit je auto is of andere opties (dakrail) komt te vervallen is het zonde (en duur Stick Out Tongue). Ik vind het persoonlijk wel vet staan met het dak open.

Volkswagen Polo 6R GTI 1.4 TSI

8. Dragonzzz

Dragonzzz Active Member

Lid geworden:
    9 sep 2013

551
    147
    43
    Hele mooie wagen! Geniet ervan!

@Wobblekid, bij Seat is het geen panodak, maar een kantel dak. Hij kan alleen een beetje open en is niet zoals die van de Polo dat hij helemaal open kan. Voor 800 euro is dat best zonde :)

Spritmonitor.de Volkswagen Polo 6c 1.2 TSI 110pk

9. Maik

Voormalig Admin

Lid geworden:
    30 jul 2008

5.230
    511
    113
    Het panorama dak kantelt alleen bij de Ibiza. Bij de Leon en de mii gaat ie wel volledig open volgens mij. Maar heb er naar gekeken in de Ibiza en hij kan echt alleen 5cm omhoog aan de achter zijde wat het dus eigen een kantelden maakt. Heel jammer als je het mij vraagt

Spritmonitor.de Seat Ibiza 6J ST FR 1.2 TSI OBD Chiptuning door ZIPtuning naar 137pk & 231Nm (RON95)

10. Khalid

Khalid Well-Known Member

Lid geworden:
    3 jan 2012

1.116
    30
    48
    Dik interieur man. Wel jammer dat ze niet aan knopjes op het stuur doen maar zo een hele hendel achter het stuur plaatsen.

Volkswagen Polo 1.6 TDi

11. Maik

Voormalig Admin

Lid geworden:
    30 jul 2008

5.230
    511
    113
    Yup, het idee wat ik nu heb is om er misschien een MFL stuur van de leon FR in te laten zetten. Dan zitten alle knopjes op het stuur maar weet niet tot in hoeverre dat te realiseren is

12. Maik

Voormalig Admin

Lid geworden:
    30 jul 2008

5.230
    511
    113
    Nog even een paar "betere" foto's

IMG_9248.JPG
    IMG_9253.JPG
    IMG_9256.JPG

13. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  14. DeeOow

Moderator

Lid geworden:
    8 mrt 2009

3.581
    837
    113
    Erg mooie auto hoor.
    Veel veilige km er mee.

Volkswagen Polo 9N3 1.4 net niks

15. Khalid

Khalid Well-Known Member

Lid geworden:
    3 jan 2012

1.116
    30
    48
    Heb je hem al gewaxt?

Volkswagen Polo 1.6 TDi

16. Maik

Voormalig Admin

Lid geworden:
    30 jul 2008

5.230
    511
    113
    Nee nog niet. Gisteren het een en ander bij Carclean besteld tijdens de SSS

17. Khalid

Khalid Well-Known Member

Lid geworden:
    3 jan 2012

1.116
    30
    48
    Nice. Als je vragen hebt erover dan weet je me te vinden. Polijst al kleine 3 jaar auto's. (hobbymatig).

Volkswagen Polo 1.6 TDi

18. Maik

Voormalig Admin

Lid geworden:
    30 jul 2008

5.230
    511
    113
    Thanks, misschien schakel ik je dienst nog wel in. Je moet immers de auto vanaf het begin direct goed behandelen. Bij Carclean heb ik voornamelijk wat Gyeon spul gekocht, o.a. coating. Dus misschien vooraf polijsten? Pb me anders eens wat je hiervoor vraagt dan kan ik er altijd over na denken.

Verder al weer het eerst nieuwtje, via ebay een setje instaplijsten weten te scoren. Origineel belachelijk duur bij de dealer á € 239,-, nu voor € 64,- excl. verzenden uit Duitsland Big Grin. Nu maar hopen dat de verkoper niet moeilijk doet over verzenden, daar hebben ze nog wel eens een handje van als je het goedkoop wint.
    En nog vergeten te melden voor dat de Ibiza er was al via marktplaats een rubberen mattenset op de kop getikt, wel gebruikt maar even dat kan geen kwaad. Alleen nog even ophalen aan het eind van de maand Big Grin

Vast een voorbeeld foto:

19. krisrock

krisrock Well-Known Member

Lid geworden:
    12 sep 2011

1.583
    138
    63
    Mooie auto man...
    Veel plezier er mee!

Audi A4 avant 1.8 TFSI 170PK

20. Johan

Administrator VCDS Support

Lid geworden:
    29 jul 2008

3.685
    208
    63
    Toch alweer aan het modden he... haha!

Volkswagen Golf GTI Pirelli 1.8 8v

21. starsky

Administrator

Lid geworden:
    19 okt 2009

7.177
    1.029
    326
    Vind het een erg mooie kleur!

Hoop dat je er veel plezier mee hebt Big Grin

Volkswagen Polo 9N3 1.4 TDI 100pk

22. Maik

Voormalig Admin

Lid geworden:
    30 jul 2008

5.230
    511
    113
    Thanks guys! Instaplijsten zijn betaald dus die komen naar NL Big Grin.

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie