M&G - Leden meeting Amersfoort 16 September 14:00 !!

Kom jij 16 sept

  • Ja !!!!

    Stemmen: 18 60.0%
  • nee.

    Stemmen: 12 40.0%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Status
Niet open voor verdere reacties.

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
2,401
2,627
132
Dag Allen,

Onze topper @Nielss90 heeft het e.e.a. voor elkaar gemaakt m.b.t. het organiseren van de leden meeting.
Echter is het voor velen (nieuwe) nog niet duidelijk waar het is en wie er komen.

Dus hierbij een route voor naar de locatie.

Laat even weten of je erbij bent :)

Aanwezig :
@Nielss90
@capszz
@Turbodruk
@Rayan Mungar
@Michel6C
@pigeon ( onder voorbehoud )
@Michaelk88
@Cimus
@Phanves
@dov
@Dannozz
@basho
@hawkeye
@RF.Polo
@Ruud9N ovb
@Simon92
@Eddie83
@David97
@Laszlo
@Hansstaal ovb
@Michaelk88 (ovb Kater haha)
@AliP



Belangrijk : Dit is GEEN officiële mypolo meeting, dus verwacht geen stands of weet ik het voor onzin.
Puur het samenkomen van een aantal leden die elkaars passie delen en elkaars wagens bekijken.
De meetings vinden al jaren lang plaats op deze locatie, en dan niet alleen met VW polos.

Wanneer en hoelaat ? :
16 September 14:00

WAAR :
De locatie is NIET Ikea Amersfoort, maar 1,1 kilometer verder.
Waarom?

- Bij deze plek kunnen we de auto's mooi neerzetten en foto's maken evt.
- Als het shit weer is kunnen we altijd nog uitwijken naar Ikea.


Leeg industrieterrein
Danzigweg,
3825 Amersfoort


A1 aftrit Amersfoort-Noord
(afrit 13)

ikea-png.10264


ECHTER !
dan nog een stukje doorrijden :
adres-jpg.10266


Enkele street view foto's :

street-1-jpg.10267

street-2-jpg.10268

street-3-jpg.10269
 
Laatst bewerkt:
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Haal mij er maar weer vanaf, ik had aanwezig gezet op 26 augustus, september kan ik niet, jammer.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Beste forum leden

Ik kom ook op zondag 16 sept om 14.00uur niet op woensdag 19 sept maar dat is een foutje las ik
Ben wel wat ouder als de rest (59) maar ik gedraag me er niet naar
Leuk ik heb er zin in
PS ga ook naar de Volkstyle Base in Duitsland (Airport Weeze)

Gr Ron :sunglasses:
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en Rayan Mungar
Vraag van mijn kant: ik ben niet op de hoogte van de regels welke van toepassing is op dit soort meetings. Is het bijvoorbeeld toegestaan om iets van een kofferbakverkoop te houden, dus kleine onderdelen / accessoires ter verkoop aanbieden?.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Vraag van mijn kant: ik ben niet op de hoogte van de regels welke van toepassing is op dit soort meetings. Is het bijvoorbeeld toegestaan om iets van een kofferbakverkoop te houden, dus kleine onderdelen / accessoires ter verkoop aanbieden?.
das inderdaad een goed idee als nauw iedereen zijn spullen meeneemt die hij kwijt wil of niet meer gebruikt en wil verkopen. dan is het win win.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Beste forum leden

Ik kom ook op zondag 16 sept om 14.00uur niet op woensdag 19 sept maar dat is een foutje las ik
Ben wel wat ouder als de rest (59) maar ik gedraag me er niet naar
Leuk ik heb er zin in
PS ga ook naar de Volkstyle Base in Duitsland (Airport Weeze)

Gr Ron :sunglasses:
Leuk Ron, ik zal je er bij zetten!

Vraag van mijn kant: ik ben niet op de hoogte van de regels welke van toepassing is op dit soort meetings. Is het bijvoorbeeld toegestaan om iets van een kofferbakverkoop te houden, dus kleine onderdelen / accessoires ter verkoop aanbieden?.
Uiteraard :) zou niet weten waarom niet :) ?
Zolang het geen gejatte spullen zijn prima toch.

das inderdaad een goed idee als nauw iedereen zijn spullen meeneemt die hij kwijt wil of niet meer gebruikt en wil verkopen. dan is het win win.
Idd!
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!