Voorstellen Luusje - Polo AW GTI

De deal is gesloten, hopelijk duurt t niet al te lang voor deze er dan staat.

Woon in t Fryske lan.

Vroeger begonnen met een Golf 2 (oude politie bak) met mooie grotere dieselpomp.
Daarna een Golf 3 , zwarte 1.9TDi, verder voor de gezinsgroei Passat, A4, A6 en tot nu laatste 5 jaar een 530 Touring.

Mafkees ik weet t, terug naar de roots . Niks geen 50000km per jaar meer. 12000max maar t moet wel leuk blijven. Taz.Dvl.GTi
Hoofdweg de A6.

Ik hoop een boel info hier te vinden en te delen mbt de polo.

voor meer zie showroom.

mvg Luusje
 

Bijlagen

  • A88AD46F-0784-46BC-A994-EDC59DC8916E.jpeg
    A88AD46F-0784-46BC-A994-EDC59DC8916E.jpeg
    103.7 KB · Weergaven: 72
Volkswagen Polo  AW1  2.0Tfsi 200pk 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
mooi..! Show hem op de komende meeting..! Ik heb nog als nieuwe Eibach verlangsveren voor de gti..! Mocht je interesse hebben, dan vermeen ik wel!!!
:mrgreen: Ben al lang blij dat ie iets hogere instap heeft als die vorige buikschuiver. Vooral omdat er ook geen ‘o shit’ handvaten in zitten. :eek: Bijrijdster.
 
Volkswagen Polo  AW1  2.0Tfsi 200pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!