Lucia's Polo 9N1

Beste MyPolo volgers,

Mijn naam is Lucia, en heb sinds een korte tijd een polo 9N1 55Kw aangeschaft. Verder een leuk autootje, heeft echter wel wat liefde en wat tips nodig! Daarom ben ik hier!

Gezocht:
-Een ding waar ik op zoek naar ben is een mooi en betaalbaar setje 5x100 16 of 17inch velgen.
-ook is mijn dashboard kastje kapot, is het hendelmeganisme apart verkrijgbaar? Zo ja, eventuele sites?

Verder heb ik nog een paar vraagjes:
-Is er een mogelijkheid om de kofferbak te openen zonder sleutel? Als de auto open is, moet ik de kofferbak apart met de sleutel openen.. Hoe kan dit??
-Ook doet mijn bijzittersraam het, hij gaat omlaag, maar krijg hem niet meer dicht met de knopjes bij de bestuurderskant..
-Tot slot, doen de kleine zijlampjes boven in het interieur slecht. Ze reageren niet op het aan/uit. Lampjes moeten eruit gehaald worden om de lampjes uit te doen..
Iemand hulp/tips/advies!?

Ik hoor graag meer van jullie!
Thankss

Grtz Lucia
5f534dbb22ab2e3010b02d51615d98e9.jpg
795cfdb8ad410689807db3643222a1fd.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N1  1.4 55Kw 
Verder heb ik nog een paar vraagjes:
-Is er een mogelijkheid om de kofferbak te openen zonder sleutel? Als de auto open is, moet ik de kofferbak apart met de sleutel openen.. Hoe kan dit??
Allereerst welkom. :)

Heb je CV (centrale deurvergrendeling)? Zo ja, dan zou je de kofferbak zonder sleutel moeten kunnen openen maar volgens mij alleen als je alles via de deur ontgrendeld/vergrendeld. Ik heb het nog nooit zelf uitgeprobeerd maar weet dat het vroeger bij heel veel merken zo was dat als je eenmaal de sleutel gebruikte in de kofferbak, het hele CV systeem niet meer goed werkte. Dan moest je eerst de kofferbak weer met de sleutel sluiten (en bij sommige wagens -ik dacht Opel- moest je de sleutel in een bepaalde stand zetten) en dan werkte het weer.

Als je geen CV hebt dan moet je hem wel altijd met de sleutel openen tenzij hij niet op slot zit.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ten eerste, bedankt voor je reactie!
Ja, ik heb CV. Als ik de auto geopend heb, blijft de kofferbak dicht, en moet ik dit als nog apart openen met de sleutel. Hoe kan het dan zijn dat die niet automatisch mee opengaat als ik de deur open?

Groetjes
 
Volkswagen  Polo 9N1  1.4 55Kw 
Dat gaf ik al aan. Als je ooit de kofferbak hebt geopend met de sleutel dan werkt deze niet meer met de CV. (tenminste, dat is wat ik met andere merken had) Ik zou de kofferbak sluiten met de sleutel en daarna kijken of hij weer via de CV werkt. Kan zijn dat je het slot in een bepaalde stand moet zetten voordat het werkt. (horizontaal of verticaal) Maar ik heb dit nooit zelf uitgeprobeerd bij mijn Polo.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Welkom, leuke wagen.

Ik raad je de site schadeautos.nl aan. Onder het kopje demontageauto's staan veel 9N en 9N3's waar vast wel een werkend dashboardkastje inzit. Wielen kun je wellicht zo ook wel aan komen, van oa een skoda fabia en vw polo 6R passen de wielen ook prima.
Hier zit een leuk lichtmetalen setje onder:
http://www.schadeautos.nl/nl/demontage/personenauto's/volkswagen+polo+/o/817773
 
Volgens mij hangt het ook af van de stand van het slot (dus horizontaal of verticaal). Dan gaat het slot wel of niet mee met de cv. Als dat niet werkt zit je kofferbak niet op de cv aangesloten
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!