Voorstellen LouiseBooij - Polo 9N

Hallo allemaal!

Graag wil ik mezelf even voorstellen.

Mijn naam is Louise, woonzaam in Ede en in het bezit van een Polo 9n uit 2002. Auto heeft nu zo'n 135.000km gelopen en rijdt nog als een zonnetje!
Geen snelle auto maar met een 1.2 motortje is het verkeer wel bij te houden;) Als autoliefhebber toch wel enige aanpassingen aan de auto gedaan, met een aantal die nog volgen.

Ben momenteel op zoek naar een spoiler, iemand toevallig enige tips?Big Grin

Groetjes Louise
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 65pk 
  • Leuk
Waarderingen: Bomo42
Welkom Louise! Als ik me niet vergis kun je de 9N3 GTI spoilers zo erop plakken. Vereist wel wat modificaties in het derde remlicht/eventueel een GTI remlicht. Welke aanpassingen heb je al gedaan?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Welkom Louise! Als ik me niet vergis kun je de 9N3 GTI spoilers zo erop plakken. Vereist wel wat modificaties in het derde remlicht/eventueel een GTI remlicht. Welke aanpassingen heb je al gedaan?
Bedankt!
Ik ga eens opzoek! Passen alle spoilers van de 9N3 op de 9N ongeacht het bouwjaar?
Tot nu toe heb ik de volgende aanpassingen gedaan:
- Nieuwe velgen + Banden
- Rode remklauwen -> gewoon omdat het leuk staat :)
- Touchscreen radio met boxen voor en achter
- Mistlampen en US lights
- Voorspoilertje
- Ramen getint

9N3 led achterlichten zijn nog onderweg
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 65pk 
Top! Voor de 9N3 LED achterlichten heb je verloopstekkertjes 9N -> 9N3 nodig. Bestel ze alvast van te voren voordat je zometeen teleurstelling en gedemonteerde lichten hebt. Spoilers zouden moeten passen. Controleer het even goed. Voor een goedkope spoiler kun je misschien terecht op de onderdelenlijn. Ik denk wel dat professionele montage (door een monteur oid) nodig is, aangezien het vervangen van het 3e remlicht op mijn GTI al niet makkelijk was. Tenzij je zelf heel handig bent natuurlijk!
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Top! Voor de 9N3 LED achterlichten heb je verloopstekkertjes 9N -> 9N3 nodig. Bestel ze alvast van te voren voordat je zometeen teleurstelling en gedemonteerde lichten hebt. Spoilers zouden moeten passen. Controleer het even goed. Voor een goedkope spoiler kun je misschien terecht op de onderdelenlijn. Ik denk wel dat professionele montage (door een monteur oid) nodig is, aangezien het vervangen van het 3e remlicht op mijn GTI al niet makkelijk was. Tenzij je zelf heel handig bent natuurlijk!
Laat zulke dingen liever aan de professionals over! Heb je misschien een link voor de verloopstekkertjes?
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 65pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!