Longlife (GROTE beurt)

Hallo :)

Ik weet niet of ik hier in de juiste thread zit, maar ik moet binnenkort voor de 30k beurt..Vandaag Pouw aanvraag gedaan daar komen ze met een prijs van €398,- Ik heb een bijlage toegevoegd, om het te verduidelijken!

Nu heeft mijn auto geen garantie meer bij Pouw, en vind ik het bedrag toch nog wel redelijk. (Ik denk dat er ook nog één nieuwe band bij komt, maar dat terzijde).

--> Mijn vraag is eigenlijk, is het misschien raadzaam om naar een vakgarage in de buurt te gaan? Nadeeltje dan wel, dat ik wel mijn mobiliteitsgarantie verlies :O

Alvast super bedankt voor jullie wijze antwoorden :)

VW Polo 6R 1.2 TSI
7-Traps DSG AUT. 2012



POUW.png
 

Bijlagen

  • POUW.png
    POUW.png
    25.9 KB · Weergaven: 191
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: tonimacaroni
Zal het niet schelen als je zelf een aantal filters vervangt.
Ik zie olie filter en lucht filters, deze zijn goed zelf te doen begrijp ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Niet alleen maar een beurtje.

Luchtfilter/interieurfilter/remvloeistof/apk.

Hoeveel km staat er op?

Er staat 105500 op de teller. (de 30km is nog 2000 km verderop, maar ik moest toch APK dus pak ik die gelijk samen)


https://www.volkswagen.nl/service/economy-service/polo

Deze prijzen houden ze aan, wijkt de dealer hiervan af kan je ze aanspreken. Maar zo te zien doen ze het goed.

Vakgarages heb ik geen ervaring mee, heb altijd dealer onderhoud gedaan. Al twijfel ik sterk gezien de kosten. Ik zit voor mijn volgende beurt te kijken naar VAGTechniek

Dat ook mijn twijfel, of doorgaan (tot op zekere leeftijd) met de officiële dealer of naar een vakgarage... Misschien is de mobiliteitsgarantie toch handig.. voor 60-80e p/j kan je ook via een andere partij dat ondervangen.


Zal het niet schelen als je zelf een aantal filters vervangt.
Ik zie olie filter en lucht filters, deze zijn goed zelf te doen begrijp ik.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

De Luchtfilters zou wel lukken, maar oliefilter is net iets "teveel".. zoveel sleutel ik ook niet heel veel aan de auto Stick Out Tongue

https://www.volkswagen.nl/service/economy-service/polo

Deze prijzen houden ze aan, wijkt de dealer hiervan af kan je ze aanspreken. Maar zo te zien doen ze het goed.

Vakgarages heb ik geen ervaring mee, heb altijd dealer onderhoud gedaan. Al twijfel ik sterk gezien de kosten. Ik zit voor mijn volgende beurt te kijken naar VAGTechniek


De prijzen kloppen inderdaad met de opgegeven prijsopgave van de dealer. ;)

Niet alleen maar een beurtje.

Luchtfilter/interieurfilter/remvloeistof/apk.

Hoeveel km staat er op?
Er staat 105500 op de teller. (de 30km is nog 2000 km verderop, maar ik moest toch APK dus pak ik die gelijk samen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Volkswagen moet via de richtlijnen het onderhoud uitvoeren, ook zodat jij je mobiliteits garantie behoud.

Je zou dan even moet afspreken met de dealer wat het kost als je het interieur filter en luchtfilter zelf doet. En of je dan je mobiliteits garantie behoud.

En je moet even nagaan of die 100€ die je dan goedkoper uit ben Je waard is.


Heb inmiddels de filters, interieur en lucht, vervangen.. Iets kunnen besparen. Komende week naar de APK ... dus zal het gelijk melden!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Gewoon naar een doet het zelf garage gaan. 10 euro per uur voor een brug paar euro voor het benodigde gereedschap, scheelt je honderden euro’s. En voor tip en tricks staan de mannen daar je voor niets even bij. Kan weinig verkeerd aan gaan een grote beurt zelf geven.
 
Vw  Polo 9n3 gti  1.8T 20v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!