Logo

Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Ik heb badge skins er nu al bijna 2jaar op.

Voorzijde, achterzijde en het stuur.
Vaak 200 plus rijden, wekelijks gewassen met hogedruk en volgas met de washandschoen eroverheen. Zit nog zo vast als maar zijn kan.

Ik zweer bij badge skins.. Mijn ervaring.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Ik heb badge skins er nu al bijna 2jaar op.

Voorzijde, achterzijde en het stuur.
Vaak 200 plus rijden, wekelijks gewassen met hogedruk en volgas met de washandschoen eroverheen. Zit nog zo vast als maar zijn kan.

Ik zweer bij badge skins.. Mijn ervaring.


wel gek, ik had die zwarte gti letters voor de zijkant zegmaar..
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Nadeel van badgeskins.com is dat ik niet bestellen kan zonder PayPal.
Had die hele website ingevuld, leuke verlanglijst, en dan kan je niet betalen......
Dus dan is dit wel een interessant alternatief.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Nadeel van badgeskins.com is dat ik niet bestellen kan zonder PayPal.
Had die hele website ingevuld, leuke verlanglijst, en dan kan je niet betalen......
Dus dan is dit wel een interessant alternatief.
jaa ach. ik moet zeggen, ik was ook skeptisch over PayPal, tegenwoordig gebruik ik meer PP dan Ideal :) ff wennen
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
ik heb het logo binnen, ziet er niet verkeerd uit, alleen het erop krijgen....
ik ga het proberen en anders fix ik me een andere.

Iemand omgeving noord brabant, gelderland of limburg die me het logo erop kan plakken(tegen betaling?)
t moet gewoon fatsoenlijk en ik ben geen sticker koning helaas
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Heb mijne binnen en er op gedaan. Ging ok-ish, ben beetje argwanend of dit lang blijft zitten (deels m'n eigen fout omdat ik wat ongeduldig was en dit direct na het wassen deed). Vind 't er wel cool uit zien, zeker voor €30 is het een leuke upgrade. Zou moeten werken met ACC, dat nog niet geprobeerd.

Voor
full


Na
full

full

full

full
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 tsi 
Is iemand al eens een sticker / wrap voor het voorlogo tegengekomen die niet zo donker is? Ik snap dat sommige badgeskins mooi vinden, maar ik vind ze veel te donker, alsof je met een zwarte stip op je auto rondrijdt.
Dan zou ik het gewoon met ramentint folie doen.
Kan je zo donker maken als je zelf wilt
 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
Ik heb m'n mistlampen getint met ramenfolie. Het logo probeerde ik maar dat gaf geen mooi effect. Maar idd, misschien gewoon wat verschillende soorten proberen (y)

@GTIFANATIC: Toelichting?

hi

zag dat mn telefoon tekst niet heeft gepakt.
Ik heb hem laten wrappen met lampfolie. ziet er goed uit. zal binnekort even foto's plaatsen als die erop zit!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Hallo!

Weet iemand hoe je het logo van de achterklep in 2 kleuren maakt? Ben heel erg benieuwd! Heb zelf een polo gti uit 2019 in het rood met achteruitrijcamera. Ik wil graag de achtergrond kleur die nu zwart is rood maken en het chrome logo juist weer hoog glans zwart. Zie graag jullie reactie!! IMG_20200516_162021_Bokeh.jpgIMG_20200510_183427_Bokeh.jpg
 
Volkswagen  Polo Aw GTI  2.0 Turbo 200pk 
Hallo!

Weet iemand hoe je het logo van de achterklep in 2 kleuren maakt? Ben heel erg benieuwd! Heb zelf een polo gti uit 2019 in het rood met achteruitrijcamera. Ik wil graag de achtergrond kleur die nu zwart is rood maken en het chrome logo juist weer hoog glans zwart. Zie graag jullie reactie!! IMG_20200516_162021_Bokeh.jpgIMG_20200510_183427_Bokeh.jpg
Voor is een sensor dacht ik dus dat wordt meestal gewrapped, achter kun je loshalen en laten spuiten (gok ik). Deze jongens kunnen je vast verder helpen: @Steve AW R-Line @Steef Timmermans
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Hallo!

Weet iemand hoe je het logo van de achterklep in 2 kleuren maakt? Ben heel erg benieuwd! Heb zelf een polo gti uit 2019 in het rood met achteruitrijcamera. Ik wil graag de achtergrond kleur die nu zwart is rood maken en het chrome logo juist weer hoog glans zwart. Zie graag jullie reactie!! IMG_20200516_162021_Bokeh.jpgIMG_20200510_183427_Bokeh.jpg



Dit idee?

20200707_063224.jpg

Vw gedeelte kan je van onder met een platte schroevendraaier een stukje losrukken, dan met een oud pasje rondom loswrikken en dan in het midden.

Dan kan je alles schuren, plastic primeren en in kleur spuiten.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Allison6R en Denniswl
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!