lid geworden :-> #DamnSharp

Hoi, sinds een paar weken ben ik trotse bezitter van een Polo uit 2018. En fijn een automaat!
Een auto die prettig rijdt met genoeg luxe. Het verbruik valt me t.o.v. de vorige auto (VW Up) wat tegen, maar het is dan ook een grotere auto.

Ik hoop dat ik een bijdrage op het forum kan leveren.
Heb in ieder geval een vraag, die al meteen gesteld via het forum :)

Groet!
 
VW  Polo VI AW  1.0 TSI (7-DSG) 
Bedankt voor de reacties! Ik zal gauw een foto plaatsen. Even een mooie maken.
Heb er een maar is gemaakt bij de garage dus met groene kentekenplaat en die is erop geplakt, niet zo mooi.
 
VW  Polo VI AW  1.0 TSI (7-DSG) 
Bedankt! De Up die ik had was blauw, was daar ook erg gecharmeerd van. Maar deze "Limestone grey metallic" vind ik ook prachtig :)

@Laszlo, ik heb nog geen idee wat er überhaupt mogelijk is aan modificaties; daar ga ik me nog in verdiepen en vooral door het forum archief spitten. Raad je wat aan als "must have"?
 
VW  Polo VI AW  1.0 TSI (7-DSG) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!