Licht indicator storing help!

ik heb sins kort een storende meldig bij mijn klok, hij geeft aan dat er een lampje kapot is maar het leuke is dat alles het gewoon doet heb alle lampjes gecontrolleerd. Nu is mijn vraag is het mogelijk om die melding uitezetten of uitelezen?
 
vw  polo 6R  1.6 TDI 
Na dat ik hem heb uitgelezen blijft dezen fout terug komen na het wissen.

00538 reference voltage
Freeze frame:
Fault status: 01101011
Fault priority: 3
Fault frequency: 1
Reset counter: 36

Is er een manier om dit lampje helemaal uitezetten?
 
vw  polo 6R  1.6 TDI 
Je moet eerst weten welk lampje het is, anders kun je hem niet uitzetten. Je foutcode in google stoppen (00538 VCDS) geeft dit:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00538

In welke module komt deze fout naar boven? Want alleen een foutmelding zonder module is niet ideaal.

Special Notes

  • When found in Central Electronics Control Module (J519):
    • Specifically check the (Ground) Wiring from the Central Electronics Control Module (J519) to the Battery.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Ik heb hetzelfde met mijn polo. Als ik auto start soms brand de lampje soms niet. Heeeeeel appart!! Als de lampje brandt zie ik dat mijn linksachter licht het niet doet. Ik geef er een klap op en lamp doet het weer. Auto aan uit en geen lampje die brandt op dashbord! (Lamp wel vervangen maar nog steeds zelfde)
 
Volkswagen  Polo 6R 2011  1.2 tdi bluemotion 101 pk EGR OFF 
Ik heb dat probleem ook gehad. Melding bleef en soms was die een paar dagen/weken weer weg en kwam het weer. Heb zovaak mijn verlichting etc gecontroleerd en alles werkte. Tot dat ik vorige week erachter kwam dat beide achterlichten het niet meer deden. Beiden lampjes waren waren verbrand. Nadat de lampjes zijn vervangen is de melding direct verdwenen.
 
Volkwagen  Polo 1.4 16V Highline  1.4 
@Valdes ik heb dat probleem ook. Ik weet dat dit een oude post is mensen!

Situatie: soms brand mijn linker achterlicht het niet. Heb het lampje al omgedraad, maar niks helpt. Soms brand die wel en soms niet. Een klap er op dan brand die....
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ik heb hier ook exact probleem mee. Af en toe brand mijn linker achterlicht niet en kentekenverlichting niet. Dan krijg je zo een gele lampje in je dashboard.
Tik op de lampjes en ze doen het.
Wat raden jullie aan? Lampjes vervangen? Of iets anders? Ik heb het idee dat dit is ontstaan na een wasbeurt met hogedruk bij tankstation.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!