Levertermijn

Beste leden,

iemand die ook nog zo lang wacht op zijn polo aw gti ? Besteld in begin januari en enige update gekregen dat de wagen wacht op transport. Weten jullie van waar juist waar ze worden gelaakt ?
 
Vw  Polo gti  2.0 
Ik denk dat je voorlopig nog wel even moet wachten als je in januari hebt besteld, maar ik zou bij je dealer informeren naar de status.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Hey!
Beste leden,

iemand die ook nog zo lang wacht op zijn polo aw gti ? Besteld in begin januari en enige update gekregen dat de wagen wacht op transport. Weten jullie van waar juist waar ze worden gelaakt ?
Hey!

Mijn GTI is in de eerste week van januari besteld en de dealer heeft een paar dagen geleden doorgegeven dat deze recentelijk de boot op is gegaan in Zuid Afrika. Oorspronkelijke leverdatum was in de week van 15 juni, nu staat ie nog op de week van 13 juli. Nu krijg ik daar dus ook mijn twijfels bij, hoever is die van jou?
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 TSI 
Ik kan me nog herinneren dat ze bij een nieuw te produceren Comfortline een levertijd van maar 3 maanden hadden.. een standaard Comfortline dan. Ben daar uiteindelijk niet voor gegaan. Maar 3 maanden leek mij wel te mooi om waar te zijn (februari bestellen, mei afleveren).
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Hey!

Hey!

Mijn GTI is in de eerste week van januari besteld en de dealer heeft een paar dagen geleden doorgegeven dat deze recentelijk de boot op is gegaan in Zuid Afrika. Oorspronkelijke leverdatum was in de week van 15 juni, nu staat ie nog op de week van 13 juli. Nu krijg ik daar dus ook mijn twijfels bij, hoever is die van jou?

hey ik heb paar dagen geleden telefoon gekregen van mijn dealer 10januari besteld en volgende week dinsdag mag ik hem al ophalen
 
Vw  Polo gti  2.0 
hey ik heb paar dagen geleden telefoon gekregen van mijn dealer 10januari besteld en volgende week dinsdag mag ik hem al ophalen

Ben jij hiertussen wel op de hoogte gehouden van de status (auto geproduceerd, auto onderweg naar NL, met een verwachte leverdatum)? Of kreeg je gewoon 1 week van te voren een telefoontje dat je hem kunt ophalen?
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Ben jij hiertussen wel op de hoogte gehouden van de status (auto geproduceerd, auto onderweg naar NL, met een verwachte leverdatum)? Of kreeg je gewoon 1 week van te voren een telefoontje dat je hem kunt ophalen?
Hey neen pak dat ik 2weken te horen heb gekregen dat ik hem mocht komen ophalen ik heb ineens mijn inschrijvingbewijs mee gekregen.
 
Vw  Polo gti  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!