Let op: Je premium account kan verlopen

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Zoals iedereen ondertussen weet wordt je met een donatie van € 5,- (of € 5,50 via PayPal) een jaar lang premium member. Als premium member laat je zien dat je graag iets terug doet naar Mypolo en profiteer je van diverse voordelen. Aangezien we in het begin nog niets konden bieden behalve jullie te bedanken hebben we besloten dat er geen accounts zouden verlopen tot zij in elk geval een jaar van onze sponsors konden profiteren. Nu in juli is dat jaar voorbij wat betekent dat er vanaf nu premium account kunnen verlopen.

Veranderd er iets? Je naam zal niet meer oranje zijn en je zal geen deel uit maken van de mailing list bij nieuwe sponsors (kortingscode's e.d.).

Wij bedanken al onze "ex" premium leden voor hun gebaar naar MyPolo.

Het MyPolo Team
 
O jee, binnen 2 weken ben ik al exact 1 jaar lid van dit schitterende forum :-o:shock::mrgreen:
Mag er niet aan denken hoe de polo er een jaar geleden bij stond Stick Out Tongue
Ik hou het in de gaten zodat ik kan verlengen, jullie verdienen mijn steun (van iedereen trouwens :wink:)

Grtz
 
O jee, binnen 2 weken ben ik al exact 1 jaar lid van dit schitterende forum :-o:shock::mrgreen:
Mag er niet aan denken hoe de polo er een jaar geleden bij stond Stick Out Tongue
Ik hou het in de gaten zodat ik kan verlengen, jullie verdienen mijn steun (van iedereen trouwens :wink:)

Grtz

Het gaat er niet om hoelang je lid bent he ;) Het gaat om het moment van donatie en dan het bedrag / 5 voor het aantal jaren Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!