LED verlichting installeren

Hallo allen,
Ik heb via AliExpress H7,H1 en 5w5 (T10) lampjes besteld. Ik heb de H7's geïnstalleerd dit ging vlot en was goed te doen. Nu ben ik begonnen met de H1 (grootlicht) lampen. Naast dat het een verschrikkelijk priegel werkje is vraag ik me af waar ik heen moet met de massa kabel?

Deze massa kabel heeft een schuifverbinding net als de kabel die op aangesloten zit op de (originele) H1 lamp

Ik hoop dat mijn vraagstelling duidelijk is en dat jullie mij kunnen helpen en jullie ervaringen kunnen delen.

Mvgr, Julius
 
Vw  Polo  1.4 automaat 
Normaal is de kern van je lamp de massa, dus dat randje wat dikker is. Dit zit normaal tegen je behuizing aan. Je kan em ook van je h7 stekker afpakken. Met een spanningzoeker op de + van je accu en dan meten met de andere kant, lampje aan = massa.

Het wordt hier veel gezegd en ik zeg het ook, led dimlicht kan veel strooilicht veroorzaken. Wees wijs en laat ze bij de garage afstellen. Krijgen die ze niet goed, eruit en niet gebruiken, je mede weggebruikers zijn je dankbaar.
 
Hoi Pigeon,

Dank voor je reactie('s)! Voor wat betreft het strooilicht, hier zal ik aan dekken bedankt voor de tip! Ik zal morgen bij daglicht even een foto posten van de lampen zodat, je/jullie daar een beeld bij kunnen vormen. Voor nu bedankt!

HGR, Julius
 
Vw  Polo  1.4 automaat 
Inmiddels zitten de lampen er in en werken super. Na wat speurwerk blijkt er een massa schuifverbinding in de lamp te zitten dus dat scheelde een hoop werk.

Dank voor jullie reacties!

Mvgr, Julius
 
Vw  Polo  1.4 automaat 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Echt foto's tijdens de installatie heb ik helaas niet kunnen nemen. De foto's van het eindresultaat zijn ook niet erg duidelijk want, er zit niet bepaald veel ruimte onder de kap. Verder heb ik vandaag nog een DAB+ antenne geïnstalleerd.IMG_20201014_170913.jpg
(H1)
IMG_20201014_171023.jpg
(H7) (het past allemaal net)
IMG_20201014_171051.jpg
IMG_20201014_171158.jpg
(DAB+)
 
Vw  Polo  1.4 automaat 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!