Led strips

hallo Polo liefhebbers :)

Heb een vraag waar vast een van jullie techneuten antwoord op kan geven.
Ik wil rode led strips onder mijn dashboard doen (ja ik heb ook standaard oem voetverlichting maar wil led voetverlichting met instappen hebben en led strip onder het rijden)

Hoe kan ik de led strips het beste aansluiten om ze onder het rijden aan te hebben? Op een losse schakelaar? Op het acc-contact of op de lichtschakelaar? Of hebben jullie een ander idee?

Heeft er iemand een duidelijke uitleg hoe je het het beste kan aansluiten? Zonder dat mijn witte polo straks zwart van de roet is

Groeten Mike
 
VW  Polo 6R  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: Supersport
Ik heb er standaard oem voetverlichting zitten. Dus lampje wisselen is het probleem niet, maar als ik de deur dicht doe en wegrijd gaan ze uit, ik wil ze tijdens het rijden ook aan hebben namelijk
 
VW  Polo 6R  1.4 86pk 
Je kunt een draad van je lichtschakelaar naar je led sturen met een diode er tussen en een andere draad met een diode er tussen naar je instapfunctie dan werken bijde functies zonder dat ze last van elkaar krijgen om het maar even in jip en janneke taal te brengen.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: MikeM
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!