LED-Koplampen

Peet_B

Bekend lid
Spritmonitor.de
328
234
72
Hoi allen,

Ik ben sinds deze week de trotse bezitter van een 9n3 uit 2007. Mijn eerste "echte" auto, aangezien mijn andere auto een Opel GT uit '71 is. Dit is dus de eerste auto waarbij ik me kan focussen op het verbeteren van comfort i.p.v. terugbrengen naar originele staat. Zo gaan er al een ruime tijd ideeën in mijn hoofd rond voor een upgrade naar LED Koplampen. Ik rijd redelijk veel 's avonds, en na veel ervaringen in auto's met LED koplampen ben ik dit heldere licht ontzettend gaan waarderen. Ik ben opzoek gegaan naar H7 LED lampen, maar er zijn 1001 opties om uit te kiezen. Mijn voorkeur gaat uit naar deze OSRAM LEDriving H7 lampen, maar ik ben benieuwd of hier mensen goede ervaringen hebben met felle (witte) lichtbronnen zonder al te veel aanpassingen te hoeven doen!
 
Welkom!,

Ik rij zelf al een ruime tijd rond met h7 LED lampen van AliExpress kosten toen 15€ en werken nog steeds prima.
Reken er wel op de je veel mensen gaat verblinden indien je dit in een reflector koplamp monteert.
Iedereen die zegt dat dit niet zo is liegt.
Dit is namelijk het zelfde als mensen die een xenon setje in hun koplampen monteren.
Klopt.... deze LED lampen geven simpelweg gewoon té veel licht.
 
Volkswagen  X  X 
Welkom!,

Ik rij zelf al een ruime tijd rond met h7 LED lampen van AliExpress kosten toen 15€ en werken nog steeds prima.
Reken er wel op de je veel mensen gaat verblinden indien je dit in een reflector koplamp monteert.
Iedereen die zegt dat dit niet zo is liegt.
Dit is namelijk het zelfde als mensen die een xenon setje in hun koplampen monteren.
Dank voor de reactie! Ik heb in ieder geval de Osram H7 Led's gekocht, maar mensen verblinden is natuurlijk nooit mijn bedoeling. Ik ga ze monteren, en dan zelf kijken hoe en wat. Ik denk dat je met een goede afstelling ook al een flink stuk moet komen, al helemaal als je kijkt naar de Mercedessen van tegenwoordig die de hele provincie zowat verlichten.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R en Robin
Welkom!,

Ik rij zelf al een ruime tijd rond met h7 LED lampen van AliExpress kosten toen 15€ en werken nog steeds prima.
Reken er wel op de je veel mensen gaat verblinden indien je dit in een reflector koplamp monteert.
Iedereen die zegt dat dit niet zo is liegt.
Dit is namelijk het zelfde als mensen die een xenon setje in hun koplampen monteren.


Ik heb een setje xenon gemonteerd, auto gekeurd bij de vw dealer en geen enkele opmerking, beeld was perfect. Gaat niet voor elk setje op :cool:
 
@pigeon het is altijd wel een stuk feller dan iemand die het origineel heeft, of in een lens koplamp heeft gemonteerd.
Vooral als het nog verkeerd is afgesteld, het lichtbeeld is namelijk ook naar links of rechts af te stellen, dit word nogal vaak vergeten.
Ik heb het zelf ook in de h7lampen gemonteerd gehad, ondanks mooi beeld toch veel strooi licht.

Maar diverse Volvo hebben ook origineel xenon in een reflector koplamp (de oudere modellen)
Dit geeft ook mooi beeld, dus het kan wel
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!